GinGirl Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Här lägger jag upp mina skisser och manga nästan dagligen. http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=283501 Nå? :) Jag vet att cyber sphere frågade mig om jag gjorde någon manga... :) Så nu får han läsa den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 nu har jag läst det lilla du har gjort ^^, det var ju inte så mycket att läsa ju :) , det var mest bilder. Om du vill veta vad du behöver öva mer på så är det främst landskap. Bilden på skolan är ett sånt exempel. Bilden på hundarna var mkt fin tycker jag :D ~ keep up the good work! ~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 nu har jag läst det lilla du har gjort ^^, det var ju inte så mycket att läsa ju :) , det var mest bilder. Om du vill veta vad du behöver öva mer på så är det främst landskap. Bilden på skolan är ett sånt exempel. Bilden på hundarna var mkt fin tycker jag :D ~ keep up the good work! ~ Det var faktiskt inte en skola utan där "Shaijo" bodde, men det kunde ju inte du veta! :D Förresten så gör jag ganska många namn med "ij" efter varandra.:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 FÖRLÅT!!! jag skummade bara igenom det hela och snappade upp "skola" och kollade på bilden. Nu ser jag att det är hans hus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Gör inget CyberSphere!^^ Jag är själv nöjd med den första Silver Fang bilden, det var den första jag gjorde. Och nu har jag uppdaterat med Weed bilder som jag gjorde i går kväll!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Har du hittat på namnet själv?? eller tagit nåt namn? Shaijo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Shaijo har jag hittat på själv ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Det va ju grymt!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Tackar! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg