zaffe Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Oj vad lite grejs här på art forumet^^ bäst att bidra här är mina 3 senaste bilder har mer bilder på www.sv-studios.webb.se om nån är intresserad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Snyggt, men som jag sagt tidigare, dra ner bilderna så de passar in i forumet. Vill du ha bilderna större så lägg in en länk istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 fintzaffe!sluta sova Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Grymt snyggt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Väldigt snygg färgläggning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Väldigt fina! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Snyggt, men som jag sagt tidigare, dra ner bilderna så de passar in i forumet. Vill du ha bilderna större så lägg in en länk istället. tack, visst jag kan väll göra bilderna mindre nästa gång, men varför tycker du att dom är så stora? på alla andra forum jag hänger klassas dom där bilderna som små! fintzaffe!sluta sova Tack Manik, ok jag ska vakna ^^ Grymt snyggt!!! tack, jag har tränat ett tag :) Väldigt snygg färgläggning Jo tack B) , det kallas cg (computer generated) jag "cg:ar" dom i photoshop, (för alla er som inte visste ;)) Väldigt fina! Tack, som sagt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Eep! x_x Otroligt snygga! Ahh, önskar att jag var lika bra på att cga Mina cgade bilder ser mer ut som något man kladdat ner i paint på två sekunder ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 tack, visst jag kan väll göra bilderna mindre nästa gång, men varför tycker du att dom är så stora? Av den enkla anledningen att de trycker ut forumet. Vill du ha större bilder, så posta en länk till dem istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Fett jävla nice asså :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 jävligt snyggt skuggat.. färgerna på överst samt unders är inte direkt dom snyggaste dock.. Säger för jag antar att du vill ha kritik.:D men jädrans snyggt.. den mittersta ärå helt felfri.. RIKTIGT snygg, helt klart min favvo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Jo tack, skälvklart vill jag ha kretik, men lite mer specifierat vikka färger är inte dom snyggaste? syftar du på backgrunderna lr karaktärerna? tellmetellmetellme jag får juh abstinensbesvär av att inte veta ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 hohoho najs! kompisen tyckte dom var för datoriserade men jag diggar dom ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 Gahhh..... Nu blev man avskräckt från att lägga upp egna bilder... Med såna där bilder ser mina ut som om ett dagisbarn tecknat dom.... YIKES!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Snygga skuggor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 k.. på den nedersta så tycker jag att hud-färgen inte gör sig så bra emot den svart/röda tröjan + byxorna.. det intrycket jag fick var att färgerna känns för starka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Grymt snygga! själv kan ja bara rita sträk-gubbar...och dom blir inte änns bra...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Hehe... du börjar bli inspirerad av DrCloud, ser jag.. ;) Men det är bra.. fina grejer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Cloud hit och dit, jag har min perioder, jag märker själv om jag börjar läsa nån ny manga lr ser nån ny anime så dras min still från ett håll till ett annat, tills jag kommer in i fokus igen, dom här bilderna är ju rätt så gammla nu. min stil har ändrats lite igen! det tar en låååång tid för en tråd att dö i Konstplanket XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Det är just det. Dom dör egentligen aldrg heller.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 FINT! :) Fåglarna var jättefina!Men jag tycker att den killens ben på den sista bilden ser lite stort ut,men jag vet inte.Fint iallafall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Om man kollar på din sida ser man att du har förbättrats lite iaf :P ja menar ifrån 2002-2004 ^^. men dina bilder ä FRÄS!!!!!11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 yber snyggt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 men vafan, låt den här tråden dö ^^ den är typ ett år gammal nu, gorde den första dagen jag reggade mig! min sida är fel btw (övergiven oxå för den delen) i cg sektionen står det att jag gorde min första cg 2001 vikket inte är sant, jag räknade typ fel lr nått! gorde min första cg sent på år 2002! bra låt den här tråden dö nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 varför ska den här tråden dö?^^ Men det enda jag inte gillade var killens ben,om du hadde gjort den Pyttelite mindre skulle det se ännu bättre ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg