Nipprig Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Ahh tjena, jag hörde att det fanns en manga där man fick se hur det var för Onizuka innan han blev lärare. Vilken volym är den på? eller är det en annan manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Eh? ingen aning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 jag har bara läst från manga mania 2/04 --> , och i de första nummrena så får man se litre av hans liv innan han blev lärare, så det måste vara några tidiga av pocketutgåvan som det rör sig om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Hittade en som hette Bad Company och det var när onizuka mötte Ryuuji lr vad han heter o.O . Men det var bara en volym (10 chapters), nån som vet om det finns fler? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Hittade en som hette Bad Company och det var när onizuka mötte Ryuuji lr vad han heter o.O . Men det var bara en volym (10 chapters), nån som vet om det finns fler? Ok nu har jag alla tror jag: Great Teacher Onizuka (när han blir lärare/hur han blir lärare) Bad Company (hur Onizuka och Ryuuji möts och hur Onibaku Duo bildas) Shounan Jun'ai Gumi (utspelas 2år efter Bad Company och visar hur Onibaku Duo växer till Onibaku Gänget) Om nån vill veta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg