Hoppa till innehåll
Anime.se

Favorit skådespelare?

docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Svårt att säga, men några av mina favoriter är iaf:

Samuel L Jackson(Pulp Fiction, Jackie Brown, Basic) - Han gör alltid filmerna han är med i värda att se tycker jag.

Brad Pitt(Fight Club, Snatch, Seven) - Oerhört bra prestationer i de flesta filmer han gjort. Han är en av de bästa.

Johnny Depp(Blow, Edward Scissorhands, Priates of the Caribbean) - Oftast ganska "lugn" i sina roller, vilket jag oftast ser som ett plus.

Finns massa fler såsom Robert de Niro, Jake Gyllenhaal, John Travolta, Jim Carrey, Nicolas Cage, Tom Hanks, Sean Bean, Eric Bana, George Clooney, Edward Norton etc etc etc, men listan tar aldrig slut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 months later...

Finns många bra skådisar, men av ngt skäl så hatar jag personer med stora munnar :surprised: Därför så ryker ganska många, t.ex. Julia Roberts och Cameron Diaz lr hur hon nu stavas..men de båda är ändå ruttna enligt mig...skit samma, ska inte kritta skådisar nu, universums bästa skådespelerska enligt mig är Christina Ricci (tror hon stavas så iaf), hon är med i otecknade Familjen Addams (dottern) vet inte om det va rättstavat heller :'D, hon är även med i Ally Mcbeal, tror jag stavade fel här oxå X_x och så är hon med i iaf en till film som jag har sett men vet ej vad den heter, handlar iaf om en huvudlös ryttare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Peter Stormare - Helt suverän i Constantine.

Jim Carry - Liar Liar, Ace Ventura, Dum och Dummare

Edward Norton - Fight Club och en annan film jag inte kommer ihåg namnet på för tillfället.

EDIT//

Martin Lawrence - Blue Streak

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tony Leung Chiu-Wai: Infernal Affairs, Lyckliga Tillsammans (inte sett In the Mood for Love än).

Takeshi Kitano: Kanske inte världens bästa skådespelare, men en av de vassaste regissörerna och de karaktärer han spelar är balla.

Johnny Depp: Går inte att bortse från att han är en av de i toppen. Med filmer som tex Fear and Loathing in Las Vegas, Edward Scissorhand etc.

Samuel L Jackson: BMF!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter