_Kihiro__ Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 :] Jag Gillar Hmm.. Ingen serie men jag har sett spirited away den är BRA ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Läser inte mycket manga... Men gillar Full mettal alchemist! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Mina absoluta favorit-mangor måste vara... Rurouni Kenshin - Serien är helt fantastikt, humor, action, kärlek, budskap, hela köret! Bleach - Humoristiskt och action, riktigt bra. One Piece - Också humor och action jag föll på. Gillar också den härliga stilen Oda (tecknaren) har. Full Metal Alchemist - Spännande story och grymt härlig serie. Finns säkert lite fler... men de här är helt klar på topplistan hos mig. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joehelmer Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Jag gillar Love Hina, One Piece, Dragon Ball, Yu-Gi-Oh! och Ranma 1/2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 allt av min Ken Akamatsu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldan Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Min Favorit manga är nog Bleach Naruto One piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drusila Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Själv föredrar jag: Tsubasa Chronicle och Fruit Basket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Min favorit manga e Naruto måste jag säga, kommer bli svårt att hitta nån bättre. ---------------------------------------------------- BleachNaruto One piece Elfen lied Flame of recca Berserk Men detta är bara just nu ;) Var hitta du Elfen Lied some manga btw?:O Berätta!! måste ha den;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Berserk Blade of the Immortal Kare Kano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Berserk enda man läst ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Har endast läst typ School Rumble, Negima!, GTO, Air Gear, Ranma½. Av dom så är Ranma½ klart favriten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Finns en del. Men Eyeshield 21 får nog första pris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 20, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2007 Gantz vilket är den enda mangan jag läst mycket av. Dock så finns den inte översatt till engelska så det har blivit scanlations vilket är lite synd. Grym manga ialla fall, såg först animen men kände att jag behövde mer. Mangan går ju mycket längre än animen, den är dessutom ongoing. Har dock inte läst de senaste volymerna då sidan som jag använde för att läsa har gjort någon knäppt system där man måste ha olika mycket poäng för att läsa mangas. Poängen får man om man skriver i deras forum mm men jag orkar inte skriva strunt i ett forum för att kunna läsa en manga. Får helt enkelt leta efter en ny källa, synd för den var verkligen bra den jag hade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 26, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2007 Berserk Blade of the Immortal Battle angel alita BBA: last order Blame Ser ni mönstret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 My balls. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 My balls. <3 QFT! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 My balls. <3 QFT! <3 QFT! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 My balls. <3 QFT! <3 QFT! <3 My ass =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 My balls. <3 QFT! <3 QFT! <3 Oh you sad sad people =( Oh big! ftw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg