Isos Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Jag gillar NGE (fast den är bättre som anime) och ragnarök (även om den är koreansk :P ) att jag har spelar ragnarök online en jäkla massa gör ju inte saken bättre XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
feelgood Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 jag gillar naruto, bleach och girl got game (power!!). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 För många för att nämna men just nu Hikaru No-Go och Prince Of Tennis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Just nu så är det Full moon wo Sagashite, X-Day, Ray, Flower of the Deep Sleep och Othello Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 "Ny" lista... XD Inte riiiktigt i "rang ordning"... 1. Ginga Nagareboshi Gin (Iof, den är på japanska, men såklart jag gillar den mest ändå) 2. Ginga Densetsu Weed 3. One Piece 4. Snow Drop (Iof en Manhwa, men men... :I) Hm... Kanske tänker jag ut en bättre lista senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manji Skrivet oktober 17, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2005 Man skulle kunna säga att jag är intresserad av de lite seriösare titlarna t.ex: GTO Blade of the Immortal (allt av Hiroaki Samura) Battle angel Alita Men visst är det störtskönt med serier som Marmalade Boy, Fruits Basket eller t.o.m lite Love Hina när man känner för det. Tänkte envolvera mig i ett nytt mangaprojekt nu, Confidential Confessions, kolla upp det ni som gillar verklighets/samhällsrelaterad manga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Love Hina, One Piece, Petshop of Horrors, DNAngel, Shaman King är nog favoriterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 Hmmm... de jag gillar extra mycket är nog dessa: One Piece Bleach Hajime no ippo GTO Eyeshield 21 Death Note Naruto HunterXHunter FullMetalAlchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Jag har helt fastnat för Chobits. Tycker den är underbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 one piece :D ruoroni kenshin naruto B) chobits :P lovehina :P mahou sensei neigma :P full metal alchemist B) bleach B) D,N,Angel ;) ranma >:D inuyasha :D tsubasa chronichle :D shaman king :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Du glömde en smiley efter Rurouni Kenshin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 mahou sensei neigma :P Den är SÅ bäst :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Du glömde en smiley efter Rurouni Kenshin :Djepp ja glömde me flit :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nauqo Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Själv gillar jag Nine-bästa mangan som jag vet De som kommer här liggger på andra plats Miyuki Touch Rough Hiatari Ryoukou Short Program 2 Har dock inte läst klart men hittils är de bra, mycket bättre än andra manga serier som jag har läst Niji Iro Togarashi Katsu! H2 Cross Game GTO Kodocha(Kodomo No Omocha) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joho Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 jag är mer inne på shoujo manga's, men min absoluta favorit so far är tokyo mew mew A la mode, uppföljaren alltså :) en annan bra serie är annars k2 och girl got game/power Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Själv gillar jag Nä, nä, du VET att man inte får ha med Mitsuru Adachi på sina favoritmangalistor. Då kommer listorna nämligen att bestå bara av hans serier. Därför behandlar man alltid Adachi som separat fall. Men festligt att du har just Nine som favorit. Det är nog inte särskilt vanligt. De flesta skulle nog säga Touch. Själv säger jag Miyuki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ComicCave Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Min favoritmanga är king of hell eller ja manwha men men . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Själv gillar jag Nä, nä, du VET att man inte får ha med Mitsuru Adachi på sina favoritmangalistor. Då kommer listorna nämligen att bestå bara av hans serier. Därför behandlar man alltid Adachi som separat fall. Men festligt att du har just Nine som favorit. Det är nog inte särskilt vanligt. De flesta skulle nog säga Touch. Själv säger jag Miyuki. Själv är jag förtjust i Hiatari Ryôkô. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Jag gillar Full Metal Alchemist och Rurouni Kenshin...Tsubasa serien är också bra... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KimiWaPetto Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 jag gilar tokio mew mew.vilken gilar du? jag gillar kimi wa petto, tokyo mew mew, shobits, gravitation m.m Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LrS Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 jadu , det är många det. Men om jag väljer 2 så får det bli. Naruto , Dragonball. Naruto med många spännande karaktärer och dragonball med underbar story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ai Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 jag gillar då: Azumas serier... Yotsubato och Azumanga Daioh, Wacky! Ranma, alltid trevlig klassiker. GTO och Love Hina hör också till favoriterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeff Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 Naruto, Bleach, GetBackers, One Piece B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 utav dom jag har läst så är det hellsing, othello, battle angel alita och xxxholic som nog ligger i topen på min lista..(igen speciell ordning på dom..) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Fullmetal Alchemist - Otroligt djup och tankemanande. Azumanga Daioh - Sakaki-san, Osaka... behöver jag säga mer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg