Ryuji Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 One piece är min No 1. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Bärsärk efter volym 12. GetBackers for teh win. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Dessa manga tycker jag är bra. Power!! One Piece Ranma ½ DNAngel Tokyo Mew Mew Inuyasha Jag har nog ingen speciell ordning. Det går inte riktigt att bestämma sig för vilken man tycker bäst om. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 vet nån var man köper manga ????SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Kanske kan denna listan hjälpa dig? http://www.atw.se/caroibara/kopa_lista.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Bleach Naruto Love Hina Shaman King Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diana_love Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 evangelion äger alla den kan inte nån slå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 mina är One Piece Yu-Gi-Oh! Zelda *fast jag har inte Läst* Kirby Dragon Ball och mera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Här är min favorit lista: >:D 1. INU-YASHA är helt klart den bästa jag har läst 2. Jag tycker att Angel sanctuary är ganska bra också 3. Ranma 1/2 och Ragnarök är helt ok dem med...:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Finns så otroligt mycket bra manga men dessa är de bästa jag har stött på * Bärsärk * Akira * Nausicaä från vindarnas dal * Lone Wolf & Cub Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowclone Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 majindevil, gantz.... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 De jag gillar mest just nu är nog: 1. Imadoki. 2. Boys over flowers. 3. Kare Kano. 4. Fake. 5. Evangelion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 Just nu gäller: - DNAngel - Time Stranger Kyoko (det är inte många i det här forumet som läser den, tror jag...) - Tokyo Mew Mew - Love Hina PS. Alla verkar älskar One Piece. Vad handlar den om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Jag gillar One piece Dragon Ball Love Hina A.I. Love You Negima Ranma GTO Power Videogirl Ai Chobits m.m. P.s har massa One piece avsnitt... kontakta mig om ni vill ha.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shîa Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Mina nuvarande favoriter är nog dessa: One Piece. Storfavorit! Naruto Love Hina Ranma ½ Mästerdetektiven Conan Neon Genesis Evangelion Dragon Ball DNAngel[/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pahk Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Film/DVD: Full Metal Panic Naruto Pocket: Bleach Warcraft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Min absoluta favorit är Love Hina, men jag gillar även Ranma, Neon Genesis Evangelion, Power (Manga Mania) och Tokyo Mew Mew... Inu-Yasha skulle jag också vilja läsa, men jag är ingen hejare på varken engelska eller japanska, så jag väntar tills den kommer ut på svenska, vilket jag hoppas är snart... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Naruto, älkar den :) One piece hm, har svårt att läsa mycket, då det är så jävla dyrt att köpa :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Jag glömde säga att jag även gillar Chobits! ^^ De mangapocketar jag har är: Love Hina 1-4, Tokyo Mew Mew 1, och en massa Ranma ½... ;) Altså inte så väldigt mycket... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gege Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Rurouni Kenshin, One piece, Rave Master, Shaman King och Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hideki-kun Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 min favorit är chobit, straxt efter det så kommer psychic academy,naruto och Evil's return Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Silver Fang ligger varmt om hjärtat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 har ingen direkt fav. fast är väldgit fäst vid dem här JUSt nu blade of the inmmortal Ranma ½ x-day Eerie queeria GTO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Changeling Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Gravitation Legal Drug Hellsing Rurouni Kenshin Evangelion Naruto X-day Tokyo Babylon Maison Ikkoku Mermaid Saga m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Ragnarök AstroBoy One Piece DNAngel Berserk Flowers and Bees Petshop of Horrors X-Day Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfTheDesert Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Bleach Naruto One piece Elfen lied Flame of recca Berserk Men detta är bara just nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg