Caggot Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 1. Hellsing 2. Bleach 3. Trigun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichigo Aoyama Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 jag gilar tokio mew mew.vilken gilar du? Jag gillar nästan all Manga som gå och läsa...Jag är inte direk dålig på att rida det heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 1.Great Teacher Onizuka 2.Blade of the Immortal 3.Ranma 4.Mästerdetektiven Conan 5.Chobits Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Momo Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 jag tycker om peach girls och ranma ½ och dragon ball :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 One piece Love hina(har dock bara läst den första...men den va grym) DNAngel(har bara läst bok 1 o 2...grymma dem me...) Neon Genesis evangelion(ettan) DNAngel(för bra!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Jag gillar GTO och Suikoden III mangorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Min absoluta favorit är POWER!! Vet nån om den finns som anime? Skulle vara kul att se!! Sen har jag inte läst så mycket manga men jag gillar Manga Mania och otroligt men sant så var det den tidningen som stärkte mitt manga/anime intresse så mycket att jag är fast nu!! Förr var det bara nåt svagt halvintresse typ. Så jag har bara hållt på med manga/anime i ett halvår typ och kan rätt mycket, vill veta allt typ! XD Sen en annan manga jag börjat läsa är Tokyo mew mew väldigt bra faktiskt!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag gillar Shonen Jump Tidningen. Kanske för att den innehåller det jag gillar mest: Skämt och lite slagsmål. Jag gillar inte fighting manga. Vilket värkligen var synd eftersom jag gillade Dragon ball men den bytte från komedi till evil fight-manga >=| Gillar Evangelion väldigt mycket och självklart Anime[DOT]se/ ^__^ måste skaffa mig hellis aoutagraf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 BLAME! och Priest är mina två favoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Vardagsrelaterad flickmanga utan övernaturliga inslag Vardagsrelaterad pojkmanga utan övernaturliga inslag Parodier Vardagsrelaterad erotik utan övernaturliga inslag Övrigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 One piece och Love Hina är mina favoriter. Jag brukar inte köpa manga på internet (än). Jag orkar (vågar) inte än.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 One piece och Love Hina är mina favoriter. Jag brukar inte köpa manga på internet (än). Jag orkar (vågar) inte än.. Som Gene Starwind säger - Man måste satsa högt för att vinna högt. Du vinner garanterat på att köpa hem en last med manga från Adlibris än om du skulle göra det på Akademibokhandeln till exempel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 One piece och Love Hina är mina favoriter. Jag brukar inte köpa manga på internet (än). Jag orkar (vågar) inte än.. Som Gene Starwind säger - Man måste satsa högt för att vinna högt. Du vinner garanterat på att köpa hem en last med manga från Adlibris än om du skulle göra det på Akademibokhandeln till exempel. Mjo.. fast jag är pank och har varit det läänge :( annars skulle jag kanske ha köpt nåt iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Det är ju så i dagens samhälle - Inget kneg, ingen deg, inget seg. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Fruits Basket, Blade of the Immortal, DNAngel, Ragnarök, Chrno Crusade, "Teckna Manga!" av Akira Toriyama/Akira Sakuma, för den är "läsvärd". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip_brink Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 De här gillar jag mest i manga: 1. Berserk 2. One Piece 3. Dragon Ball Jag tycker nästan alla mangor som kommit till sverige är förjäkligt bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Även fast One Piece är en mainstream manga så har den sina unika aspekter. Tecknaren (kommer inte ihåg hans namn) har värkligen stor fantasi när det gäller karaktärer. Och en så länge så får man möta minst en ny i varje volym. Tummen upp för One Piece! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Det finns för många bra mangor där ute för att kunna stanna vid en enda serie >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip_brink Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Hej! jag tycker så här: 1.DNAngel - Lätt! Den är min favorit manga för att den är fint tecknad , bra handling, mycket SKITBRA action, grymma gubbar, som t.ex. With, Söt som vanligt, men så blir han en demon när Daisuke blir kär. ASGRYMMT!! 2.One-Piece - Har temmefan allt en GRYMM man ga ska ha; Handling snyggt tecknad, äventyr ( är det bästa ), coola karaktärer m.m 3.Berserk - Mycket snyggt tecknad + SKITBRA action när Gatsu kommer in och slaktar med sit 100 meters långa svärd :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Time stranger kyoko Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 GANTZ! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Et Cetera, Conan och ett fåtal till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diana_love Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 vet nån var man köper manga ???? SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 1:DBZ 2:Naruto 3:one piece 4:Neo genesis Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip_brink Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Så här lyder min manga tabell! : 1.One-Piece - Har allt en GRYMM manga kan ha: Action, ÄVENTYR, Coola karaktärer :P m.m alltså ALLT! 2.DNAngel - Bra Handling, lite svårt att förstå vad den handlar om i början. 3.Berserk - MYCKET blod! Så ska det vara! :D 4.Dragon Ball - Coola karaktärer, bra handling, ÄVENTYR! Detta var min lista! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg