stargirl96 Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 jag gilar tokio mew mew.vilken gilar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 1. One piece 2. Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Blade of the immortal, one piece och Berserk är det som gäller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 One Piece Berserk Naruto (när jag har tråkigt :)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 DNAngel,Tokyo Mew Mew.Sen finns det såna jag gillar,men inte är favoriter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Negima, Love Hina, Yu-Gi-Oh!, NGE, naruto mm.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 One Piece Naruto Ranma ½ Shaman King Sand Land utan inbördes rangordning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 All manga som kommit ut på svenska, samt tidningarna och Ginga legend Weed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Dragon Knights Drakuun Records of Lodoss War: The Heroic Knight Maxion Ikkitousen Ranma½ One Piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Battle Angel Alita (fortfarande) och Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrystalClear Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Jag gillar Love Hina,DNAngel(Bara BÄST),Inyasha & Pita Ten vad handlar Tokyo Mew Mew om? Kan ni inte bara skriva lite småfakta om det? Hörs ;)[/i] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Battle Angel Alita - Så fin, så gudomlig <3 .HackLegend of the twilight - Dot hack, chibi, och söööt ^^ Battle Royale - Mums, som BR alltid är ^___^ Excel Saga - Hitta nån sjukare serie, blir jag schockad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Negima Parfait Tic Genshiken Yakitate! Japan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 naruto bleach shaman king mycket bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Jag gillar Love Hina,DNAngel(Bara BÄST),Inyasha & Pita Ten vad handlar Tokyo Mew Mew om? Kan ni inte bara skriva lite småfakta om det? Hörs ;)[/i] Tokyo Mew Mew har ett sailor moon liknade upplägg,bara att flickorna har dna av utrotniningshotade djur.Alla är ju tjejer då,och huvudpersonen är Ichigo Momomiya (om jag minns hennes efternamn rätt...) och har DNA av en iriomote vildkatt i sig.Dom kämpar mot utomjordingar och sånt för att rädda djuren.Eller vad det nu var (har inte läst Mew Mew på ett tag...).Alla har olika attacker. Lite småfakta.Enjoy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Blade of the Immortal One Piece Naruto Berserk Rurouni Kenshin Bremen Full Metal Alchemist Zombie Powder osv etc mm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 naruto shaman king tokiomewmew så klart! :P :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Hmm, Svårt att säga på rak arm utan att smygkika i hyllan. Skulle vara Sailor Moon och Fruktsallad och Cardcaptor Sakura. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Berserk Blade of the Immortal Rurouni Kenshin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enishi_Anime Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Jag gillar Inuyasha, Fushigi Yuugi, Green Green, DNAngel, Full Metal Panic mm..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Junji Ito's skräcksamlingar..^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Nausicaä Naruto Shaman King Samurai Depper Kyo Trigun Trigun Maximum Ranma Och mer lär det väl bli (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Fick hem chrno crusade mangan här om dagen (?) och den är ruskigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 naruto love hina shaman king Dragonball one piece samurai deeper Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Rurouni Kenshin Samurai Deeper Kyo DNAngel Trigun Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg