sepeMuLLe Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 tja har just fått en graphire 3 i julklapp :D så nu ska det bli rita av,, men jag har lite funderingar över inställningar, nån som har några idéer som är lite mer erfaren av att rita på datorn ? :) jag är ju nybörjare :D Jag använder mig av paintshop pro 8, funderar hur man ställer in så att pennan använder tryckkänsligheten ;) alla tips är såklart välkommna ;D (lyckades iaf plita ned en liten bild ;D som ni ser är jag inte så stadig på handen ännu :D men det kommer hehe ) tack på förhand :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Vore ju roligt med en bild som funkade. :D I alla fall så kan jag inte hjälpa med tryckkänsligheten. :) (Använder aldrig photoshop) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Om du installerat drivrutiner så skall tryckkänsligheten fungera automatiskt, om programet har stöd för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Snajsig bild! Jag tycker den var rätt gullig iaf. Jag själv vet ingenting om dom dära målarplattorna till datorn min Kusins mamma har visst en sån men jag vet väl inte jag riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg