zaffe Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 dom här såg jag i en db musik video! vikka är dom här snubbarna? var dyker dom upp? jag har läst alla dragonballZ så jag vet att dom inte kommer därifrån iaf jag har gjort research på GT och där verkar dom inte heller vara är det nån slags långfilm lr nått? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zruka-Chan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jagpp, det är långfilmer :D har typ 4 st hemma :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Alla är i från db z filmerna det väl ,android 13(den blåa),brolly(han med gult hår),cooler(han med metal dräkt) m.m Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Det är allt från DBZ filmerna. Brolly, Super Brolly, Brolly Return, Coller Returns, Tapions Melody och Wariors of Steel... Inget att bry sig om egentligen. Filmerna suger. Och namnen ovan varierar. Minns ej vad de heter nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Alla är i från db z filmerna det väl ,android 13(den blåa),brolly(han med gult hår),cooler(han med metal dräkt) m.m Så det är riktiga namn denna gång. När jag laddade ner Super Android 13 så hette den Super Brolly. Vilket lurade mig när handlingen inte alls hade med Brolly att göra... Brolly har egentligen gröngult hår men det är detaljer. Och Cooler har ingen metaldräkt. Han är gjord av metall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 ok... men vilka är dom 3 sista gubsen då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 ööö... :S kanske kommer som en chock för dig, men visste du inte om att det finns mera "Dragonball" serier än "Dragonball Z"?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 jag har gjort research på GT jo jag visste, men dom kommer juh inte därifrån juh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Bild 1: Brollys Far Bild två:Något monster jag ej minns namnet på i Sista DBZ filmen.... Detta var de två bilderna längst ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Okej nu ska ni höra: (från vänster) Bild nr 1: Brolly Bild nr 2: Android #13 Bild nr 3: Cooler Bild nr 4: Janemba Bild nr 5: Nån från movie 8 eller Bardock-special, kommer inte ihåg vad han heter Bild nr 6: Hildegarn B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo3k Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Okej nu ska ni höra:(från vänster) Bild nr 1: Brolly Bild nr 2: Android #13 Bild nr 3: Cooler Bild nr 4: Janemba Bild nr 5: Nån från movie 8 eller Bardock-special, kommer inte ihåg vad han heter Bild nr 6: Hildegarn B) SANT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Nu har jag rensat bort en del inlägg som inte hade något att göra i den här tråden. Personangrepp och skitsnack får ni ta privat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg