Dread Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 låter rätt helt okej... jag tänkte mer på att man t ex skulle kunna göra så att post´s i lekparken inte räknas alls till postcount som man gör på vissa forum... men Jockes förslag är nästan bättre för då vet man var alla håller till nånstans :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 kanske vore ta bort post counten i lekparken helt o hållet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 jag rösta på Jockes ide Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag kan inte thing one om forum-koder, men jag kan gissa mig till att det ligger en del jobb bakom det hela.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Om någon auktoritet kunde ta bort den löjliga titeln från mig så vore jag ganska glad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Tja, om det är 500 inlägg som gäller, så har jag ganska långt kvar... Jag kan inte heller något om hur man gör hemsidor, osv, men jockes ide var bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg