tomado Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Detta är möjligtvis en asaknäpp fråga: Jag ser att många av eder alla har en liten text över eran avatar där det står Anime Otaku, hur får ni den? Är deet typ någonting med dendära hemsidan Anime Otaku? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Tror att folk med över 500 posts får titeln, men vet inte säkert. Har iaf. börjat posthunta litegranna, gör det du med! ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Tror att folk med över 500 posts får titeln, men vet inte säkert. Har iaf. börjat posthunta litegranna, gör det du med! ;P Ja, det är folk med över 500 inlägg som får undertiteln. Posthunting är väl knappast något som vi vill se som resultat av undertiteln, så ta det lungt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Det är bara att ta det som det kommer, varför posthunta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Tackar! Då vet man det men bajs oxå jag som bara har 71 typ... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Jag har ungefär trehundra, hälften kvar alltså.Ungefär... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Det är bara att ta det som det kommer, varför posthunta? i agree, posthunt är inte skojj brukar resultera i önödigt spam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Jag håller med post huntar inte jag iaf... Har vatt med bhär i några månader men har ändå knappt några post grejs så jag har lång väg att gå trots att jag redan ser mig själv som en otaku iaf inom anime och manga världen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Hmm, jaha så det är va det där betydde, själv kan jag inte kalla mig post hunter. Igenom att jag har inte varit inne här på ett jädrans tag. Men aja ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Man känner ju sig lite stolt nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Man känner ju sig lite stolt nu ^^ För att du spammat sönder trådar i Lekparken och inte skrivit mycket vettigt alls? Grattis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 jag håller med! GinGirl har ju spammat mest på hela forumet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Man känner ju sig lite stolt nu ^^ För att du spammat sönder trådar i Lekparken och inte skrivit mycket vettigt alls? Grattis! Man behöver väl inte vara så otrevlig? men är man tonåring (?) så är man http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2199 Där var en vettig länk... Jag svär iallafall inte som VISSA andra gör! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Man känner ju sig lite stolt nu ^^ För att du spammat sönder trådar i Lekparken och inte skrivit mycket vettigt alls? Grattis! Man behöver väl inte vara så otrevlig? men är man tonåring (?) så är man http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2199 Där var en vettig länk... Jag svär iallafall inte som VISSA andra gör! Javisst, otrevligt. Men faktum kvarstår; av allt det du skriver är det bara en bråkdel som är vettigt. Och sedan försvara sig med att man inte svär? Många på detta forum har nog inget emot svordomar om de används i rätt sammanhang. Och jag vet, jag är inte perfekt själv, men ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Men visst av det hon skriver är vettigt, vilket knappast era "GinGirl spammar jö!"-inlägget kan sorteras under, särskilt inte när det kommer under ett inlägg som faktiskt inte är spam. GinGirl har varit gladlynt och trevlig i de flesta inlägg jag sett, meningsfulla som inte, och att komma med sådana här påhopp är det mest meningslösa av alla spam-inlägg tänkbara. I Lekparken spammar man. Det är det Lekparken är till för. Att titta in i Lekparken är att be om sönderspammade trådar. Därför tittar jag aldrig in i Lekparken. Och utanför lekparken tycker jag GinGirl har skött sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 zimeon: gissar att det mer är Man känner ju sig lite stolt nu ^^ som är "problemet" ;) Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel. Men inför man titlar efter postcount sammtidigt som man har lekparken så får man väll skylla sig själv, lite iallafall, men man kanske ändå iallafall kan begära att folk som spammar fram sin titel inte ska vara stolt över det? Men vafan, det måste finnas viktigare att bråka om än titlar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Jag försöker vara så "väluppfostrad" som möjligt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel. Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel. Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt. yup 500 st är det tror jag, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel. Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt. Uppenbarligen, se: Tror att folk med över 500 posts får titeln, men vet inte säkert. Har iaf. börjat posthunta litegranna, gör det du med! ;P Ja, det är folk med över 500 inlägg som får undertiteln. Posthunting är väl knappast något som vi vill se som resultat av undertiteln, så ta det lungt. Ser inte riktigt hur det skulle vara överdrivet patetiskt, det känns mest en kul grej (sen kanske det borde stå anime.se otaku eller nått men men...). Men börjar en massa folk tokspamma så gissar jag att det försvinner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Ni borde akta er, ett script är på gång som kommer räkna ut genomsnittliga antal tecken ni har per inlägg och ifall det är under ett viss värde låt oss säga 100 så kommer ni få: Spammer. Istället :D edit: Jvla typo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Kul! Som sagt skulle jag vilja skriva förutsättningarna för ett sådant där script för att komma på flera titlar. Det vore kul att veta vilka data man har att leka med. Bara med variablerna antal inlägg, antal tecken, tid sedan medlemskapet införders, kan man komma långt. Vore kul om man kunde leka med "antal citat" eller om man kunde på något vis konstatera om inläggen ofta kom i grupp (typ 50 postningar en gång i veckan och däremellan helt tyst). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Rent teoretiskt finns väll alla inlägg tillgängliga om man vill komma åt dom? Har inte hållt på nått med forum eller phpBBS men gissar att det mesta ligger lagrat i databaser som går att komma åt om man vill, men i praktiken så kanske det tar lite väl mycket kraft/tid att räkna ihop t.ex. antal använda [quote osv, kan tänka mig att det kan ta så mkt kraft/tid att det inte är praktiskt genomförbart. Textsökning lär trots allt ta betydligt mer kraft än att bara titta hur stor posterna är, jag gissar att anime.se fått ihop en skapligt stor sammling inlägg, kom ihåg att varje inlägg måste kollas, även de gammla. Lär bli skapligt mycket text att kolla. Hursomhelst är det trevligt att det händer nått även på den tekniska sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Finns det inget enkelt sätt att få ut procenten på vart folk skriver inlägg.. Jag har stött på - för mig - nya användare, som skrivit typ 1000 inlägg, då troligtvis i lekparken.. Om det då gick att få ut nån procent på vars det mesta är skrivet så skulle man väl kunna ge en titel som passar därefter, alla som hägrar i lekparken får titeln "Barnunge" medans dom som mest skriver i spel-delen får titeln "Gamer" osv. Vet inte hur lätt det är att genomföra det här, men kul skulle det vara.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 alla som hägrar i lekparken får titeln "Barnunge" medans dom som mest skriver i spel-delen får titeln "Gamer" osv. Låter asballt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg