Avathar Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Uppdaterade idag phpBB till 2.0.11 och det verkar som om lite saker har strulat till sig. :/ signaturer tex, har ingen aning vart allt som rör profiler har tagit vägen om man vill ändra det men jag jobbar på det. Om ni har något tips eller rentutav vet varför detta har hänt så är ni välkomna att posta här. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 aj aj, nu sitter du skiten ;). Aja det löser väl sig snart hoppas jag... Trevligt med uppdatering! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Vad skiljer denna version från den gamla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Vad skiljer denna version från den gamla? Den nya versionen är utrustad med en hel rad nya buggar. Den gamla versionen var så pass gammal att man åtgärdat de flesta. Tips: Ändra inte ett fungerande system om du inte absolut måste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Kan väl ha att göra med att det fanns en mask som gav sig på just phpBB-forum, vet ej om det är åtgärdat i den versionen avathar uppgraderat till, eller om det var endast ett fel i äldre php-versioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Anledningen till uppgraderingen är just att det finns en säkerhetslucka i alla versioner förutom den sista, dvs. den som Avatar uppgraderat (försökt i alla fall. ;) ) till. Jag är fullt övertygad om att han kommer fixa till signaturfältet vilken dag somhelst nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg