Skatan Milla Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Bad taste är den bästa Peter Jackson filmen utan problem. I vilken annan film får man se en halv utomjording kasta kottar på "hjälten" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Hans replik skulle nästan passat bättre på mitt inlägg än GinGirls då Suicide Club e betydligt mer lik Bad Taste än LoTR:RTK ;) I övrigt tycker jag hela idén med en hamburgerkedja på människokött e rätt osmaklig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Fahrenheit 9/11 kommer väldigt högt. Hmm kanske återkommer med fler. Men kom inte Sagan om Konugnens återkomst 2003 eller har jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Kill bill är bäst :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 jag har sett Kill bill 1 och blev inte imponerad, och har därför inte kännt ett sug efter 2:an... Har inte sett extended version av sagan om konungens återkomst... men lägger min röst på den för att även utan extended är den mäktig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Ondskan är ju iof bra, men jag vet inte om den kom ut iår... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ondskan är ju iof bra, men jag vet inte om den kom ut iår... Mjo, den kom ut iår. Samma med Saw som är mycket bra....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ondskan är ju iof bra, men jag vet inte om den kom ut iår... Mjo, den kom ut iår. Samma med Saw som är mycket bra....... Saw är jävligt bra. Fick ju ffs flyga till USA för att se den. HP: Var trevligt o flyga med dig, undebar filmkamrat du var:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ja, nu är jag säker, Sagan om konungens återkomst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Ni har alla så fel the butterfly effect var helt klart bäst AvP suger den var skitkass. Men Hellboy var bra däremot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag ahr sett ovanligt lite filmer detta år, både hemma och på bio. Men av de jag sett är Return of the King och The Butterfly Effect nog de bästa. Return of the King blev dock lite väl dryg den sista halvtimmen, fanns ganska mycket de kunde klippt bortdär som enbart blev jobbigt att se(för att inte tala om när man såg extended, över 4 timmar ;) ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Varför har ingen sagt School of Rock? Jack Black är ju bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Ondskan är ju iof bra, men jag vet inte om den kom ut iår... Nej den var inte bra någonstanns sämsta skådespelarna någonsin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Ondskan är ju iof bra, men jag vet inte om den kom ut iår... Nej den var inte bra någonstanns sämsta skådespelarna någonsin! Om man jämför med andra filmer var den ganska bra, jämför man med boken var den urusel :P Kanske detta folk menar när de klagar på anime dåligt baserad på mangan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 I, robot - var otroligt grym asså! Troja - Riktigt bra film, gillade den. Collateral - Spännande som fan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Om Ondskan hade haft bättre koreografi så att det blir lite matrial arts film, då hade de varit sucess alltså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felix Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Varför har ingen sagt School of Rock?Jack Black är ju bäst. school of rock var asbra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Oldboy, kom iofs ut 2003, men det var i Korea, kom till resten av världen 2004. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Bäst 2004: 1. Saw 2. Kill Bill-serien 3. The Butterfly Effect Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Hmm... jag såg inte så många filmer 2004, men av dem så gillade jag nog Spindelmannen och Hellboy bäst. Lost in Translation kom ut 2003 va? Annars tar jag med den också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg