docster Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Ser reklamen för denna film överallt. Är det någon som har sett den? Är den bra? Funderar starkt på att se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Ser reklamen för denna film överallt. Är det någon som har sett den? Är den bra? Funderar starkt på att se den. Läste lite om filmen på IMDB, den låter rätt spännande. O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Hört att regissören är känd för sina sega filmer, så dunno :) vill gärna se iallfall. Vem vill joina mig o se den? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Wong Kar-Wai. Han verkar vara en jävel till regissör. Jag har bara sett Lyckliga Tillsammans med Tony Leung Chiu-Wai (favoritskådis) och den var ganska bra faktiskt. 2046 är en uppföljare (fristående?) av succéfilmen In The Mood For Love med Tony Leung Chiu-Wai och Maggie Cheung i huvudrollerna. Tror man ska se den före man ser 2046. Jag vill se så gärna se dem! * stavfel * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskisÄrBäst Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 In the mood for love och 2046 är ungefär samma koncept så det räcker att se en. Skulle jag tipsa om en så blir det den senare då den har lite finare scenarion och intressantare story och annat. Dock så är det precis som Miyuki sa att de är väldigt sega och tråkiga. Jag tispar istället om att se en annan bättre film av Wong kar wai; "Fallen angels" från 1995. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg