.jpboy Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 finns det någon sorglig anime? Jag vill ha en anime som inte innehåller något "overkligt" utan utspelar sig i nutid och ska vara lite sorglig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Grave of Fireflies utspelar sig förvisso i 40-talets Japan, men det är en väldigt sorglig Anime. Sen finns också Kimi Ga Nozomu Eien som är grymt sorglig (och bra) Anime, som utspelar sig i nutidens Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Kimi Ga Nozomu Eienär en anime som passar den beskrivningen rätt bra... EDIT: Hoppsan, docster kom visst först... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Silver Fang kan vara väldans sorglig.Tycker jag, se den så förstår du kanske. EDIT:Fast den är väl lite overklig, och den utspelar sig väll lite i nutid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
salle Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 skulle sagt Saikano, men du sa nått om att det inte fick vara övernaturligt,så då funkar ju inte den. den mest depprimerade serien nånsin tror jag faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 På rak arm kan jag bara säga Hotaru no Haka (Eldflugornas Grav). Den var så sorglig att jag knappt kan se den längre, men den var bra i alla fall. Om jag går igenom min hylla lite noggrannare så kanske jag kan dyka upp med nån till titel. *Edit* Kom och tänka på Ima Soko ni Iru Boku (även känd som Ima Depp) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Måste slå ett slag för Millennium Actress som är riktig sorglig, jag kan nog inte säga så mycket mer utan att avslöja för mycket av handlingen, så spring iväg och köp som en duktig supporter nu. Köp musiken till den också om du hittar ett exemplar, ett mästerverk av mannen myten legenden Susumu Hirasawa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Själv tycker jag att Jakten på Chirstopher Robin och Tigers Film är rätt sorgliga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.jpboy Skrivet december 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Grave of Fireflies utspelar sig förvisso i 40-talets Japan, men det är en väldigt sorglig Anime. Sen finns också Kimi Ga Nozomu Eien som är grymt sorglig (och bra) Anime, som utspelar sig i nutidens Japan. det blir nog Kimi Ga Nozomu Eien men synd att man inte kan köpa den i Sverige... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Man kan ju alltid hoppas. De ger ju ut både det ena och det andra nu. FMP, Evangelion, Tokyo Gudfäder, vad var det mer.... Onegai Teacher? Eller fick jag nått runt tankegången nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg