Puhiceus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Snacka att destiny börjar bli intressant nu, en massa "plots" som svävar i luften. Vem försökte mörda Lacus? Vem är nu den här neo? (ganska lätt att gissa rösten är den samma och stilen han pratar också) Varför ser Stella och Shinns syster så lika ut? hehe det blir bara mer och mer intressant. Personligen ser jag fram emot när när Lacus och Mia (Lacus Fake) kommer mötas, undar hur det kommer sluta. AAWWUHH Hur fan kan man hålla sig! Vill se allt nu på en gång! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 håller jag verkligen med om... men om du frågar mig så tror jag att chairman (Durandal?) är bakom allting han och hans mystiska leende >:D och sen JAG VILL OCKSÅ SE MASSOR AV GUNDAM SEED DESTINY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Det som är skoj är att han som gör rösten till Dulindal gjorde även rösten till Char. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 VAD ÄNDA IN I HELVETE! >:) Jag känner för att strypa någon, DESTINY HAR BLIVIT LICENSERAD! http://www.mahq.net.nyud.net:8090/rants/interviews/jchu.htm Viserligen går det fortfarande att få tag på den, men det är ju så fan mycket krånligare! Kunde inte Bandai ha väntat tills serien hade slutat sändas, ibland blir man bara så jävla lack! >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Viserligen går det fortfarande att få tag på den, men det är ju så fan mycket krånligare! Inte ett dugg krångligare. Bara att vänta tills serien börjar släppas på DVD eller liknande, och sedan köpa den. Enkelt, bra och ärligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 VAD ÄNDA IN I HELVETE! >:) Jag känner för att strypa någon, DESTINY HAR BLIVIT LICENSERAD! Inte helt oväntat. Om jag inte har hel fel så blev även vanliga Seed Licenserad efter en si så där 20-25 avsnitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 som sann gundam älskare är det bara att härda ut >:) fast det är lite störrigt att dom licenserade den när det just skulle bli bra igen... tror jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 VAD ÄNDA IN I HELVETE! >:) Jag känner för att strypa någon, DESTINY HAR BLIVIT LICENSERAD! Finns du på riktigt? "Åhnej, nu kommer en serie som jag tycker om släppas i västvärlden! Åh nej då kan jag inte längre stjäla den från de som gjort den!!!!!1one" Kunde inte Bandai ha väntat tills serien hade slutat sändas, ibland blir man bara så jävla lack! >:) Jovisst, jag försäkrar dig om att Bandai resonerar: "Vi väntar med att sälja den tills alla leechers har kunnat tanka ner den från Internet." Jag vet inte precis hur lack du blev på att du inte kan gratistanka Destiny länge, men jag kan lova att ditt idiotinlägg gjorde mig ännu mer förbannad än du blev av licensieringen. Spånhuvud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 .... spånhuvud.... Du behöver inte vara elak, jag behövade bara släppa ut lite av min frustration över det hela. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Ja men du behöver inte bli frustrerad. Det blir lika lätt att få tag i Destiny fast den är licenserad. Så är det, vissa fortsätter fansubbningen ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 många fortsätter subbningen, håller jag med om, men det är vissa hemsidor som inte länkar till hemsidorna för att den är licenserad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Du behöver inte vara elak, jag behövade bara släppa ut lite av min frustration över det hela. B) Nej förstås, jag tog kanske i. Men det är lite väl att bli förbannad över att man inte kan vara olaglig och stjäla animén. Det är så att säga inte meningen att man skall tanka grejorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Nu börjar det äntligen hända nåt i gundam seed destiny... hoppas dem gör mer än å snacka bara.... i den kommande episoden... känns som de snackat igenom 15 av 20 avsnitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 22 lämnade verkligen en spännande fortsättning, höll nästan på att slita av mig håret i frustration när det slutatde! Men nu när jag sett fortsättningen tycker jag att det var lite uhm... konstig... Ja här kommer "Archangel" som inte ska slåss mot någon men slåss ändå mot alla utan att döda nån... liksom WTF??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Men ni måste hålla med om att Kira med Freedom ägde allt och alla XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Det skulle man väl kunna säga^^ Dock kändes det lite flummigt att Asuran knappt försökte få tag på Kira eller Kagari, han typ satt där paralyserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 jo lite mystiskt var det att han satt helt stilla... men han skulle blivit totalt aegd av Kira ifall han försökte något!!! >:D fast å andra sidan han försökte ju faktiskt att få radio kontakt med Kira. tyckte att detta avsnittet var det bästa av alla gundam seed destiny avsnitt... fast fortfarande se Kira få lite mer motstånd från t ex Shinn... det var rätt kul när han bara kapade armen på shinn's gundam XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 så var det dags för talk, talk, talk... igen jaja, det var iaf inte hel dåligt det här avsnittet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Nä, hel dåligt var det inte. Men det hände för lite tycker jag, mest prat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Hmm jag undrar vad Lunamaria kommer göra nu när hon lekte spion på Athuran dära... om hon kommer avslöja allt för shinn och Ray eller om hon förstod honom och typ kommer stödja athuran... personligen tycker jag Kira gjorde rätt och avbrött fighten om man kan säga så... och allt med Heines död det var ju inte hans fel utan det var ju Stellar som dödade honom... Och jag tror att Heine var en klon faktsit.. eller nåt annat stort projekt annars så skulle han inte komma in serien bara för att dö så där snabbt haha... fast jag gillade honom inte direkt. Personligen tror jag att alla i FAITH e kloner typ elelr nåt liknande förutom athuran om inte han blir klonad elelr nåt... Haha mina tankar släpptes visst löst på deta froum sorry :| Men jag gillar när folk föröker gissa lite i serier ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Jo jag undrar också vad Lunamaria ska göra. Annars har jag inte kommit så långt i mina tankegångar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 mmm... mina tankar går också åt klon hållet... men jag är mer nyfiken på Kira som Möjlig spoiler för er som inte sett gundam seed Super Coordinator, jaja, ska bli spännande å se fortsättningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 De som inte sett Gundam Seed borde INTE se Destiny, för då fattar man noll! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 jo det är sant tänkte jag inte på XD fast alla som har sätt eller kommer att se gundam seed ---- destimy kommer att vilja se mer fighter med Kira och Freedom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Ok det senaste Destiny avsnittet är ute, några kommenater? Man fick alltså slutligen veta varifrån Stellar och CO kommer ifrån även om det lämnar mer frågar än vad det ger svar. Och nu lyckades de även fånga Stellar, tack vare att hon gick berserk. Det börjar bli inressant, vad kommer hända nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg