Pale Shade Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Nog för att gundam kanske e en bra serie... men orka me alla hur många finns det nu? 10? 12? fler kanske? de blir liksom för mycket av de goda ibland... gundam är ett av de tillfällena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Har sett hela Gundam SEED, Gundam 08th MS Team och håller på med Gundam SEED Destiny. Har tänkt se Gundam 0080 - War in the pocket och Gundam 0083 - Stardust Memory. G Gundam verkar också skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Ännu en gundam galning är född XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Hurray nytt avsnitt imorrn och för nya gundam otakun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jag kommer nog vänta tills nästa vecka innan jag hämtar det, jag brukar vilja ha minst 2 avsnitt innan jag ser dem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 jo men jag kan inte hålla mig.... XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Vänta vänta sakta i backarna vilken ny´gundam ?? har det komit en till utan att jag har märkt det ??? Hurray nytt avsnitt imorrn och för nya gundam otakun Hmm e det nån som har sett gundam seed desteny 17 än ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Gundam :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 sitter, väntar hoppas, och suckar... me needzzz it, precious... etc... med gollum röst.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Dread vad menar du med Gundam otakun ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Har sett hela Gundam SEED, Gundam 08th MS Team och håller på med Gundam SEED Destiny. Har tänkt se Gundam 0080 - War in the pocket och Gundam 0083 - Stardust Memory. G Gundam verkar också skoj. Ännu en gundam galning är född XD Det är det här han menade, läs de tidigare meddelanden innan du frågar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 suck förra avsnitten av gundam seed destiny var rätt segt.... fast det hindrar inte än att längta ännu mer efter nästa >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Gundam seed är för tillfället bättre än gundam seed destiny man får ju aldrig se Kira fightas ju.... jaja, nån gång i en förhoppningsvis närstående framtid kommer han väl att visa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Gundam seed är för tillfället bättre än gundam seed destiny man får ju aldrig se Kira fightas ju.... jaja, nån gång i en förhoppningsvis närstående framtid kommer han väl att visa sig Kan ju bero på att Kira inte är ensam i huvudrollen denna gång. Gundam Seed handlande det mest om Kira. Men det känns som att Destiny har Shin som huvudpersonen. Om man tex läser på Animenfo beskrivning av Gundam SEED Destiny så handlar den om Shin. Sen kan man även kolla på Destiny Hemsida så är även där Shin listad först. Kira samt Arc Angel bestättning kommer på den sista karaktärs sidan! Men det är helt klart för tidigt att säga, det kan säkert ändras längre fram i serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 kan vara som du säger Tireces... men inte helt nödvändigt, animenfo´s handling är inskickad, troligen av en gundam fanatisk japan... sen på gundams officiella hemsida så kan det röra sig om att alla namnen står i bokstavs ordning... (kan inte japanska...) men eftersom delar av besättningen på... (har glömt vad det heter... öh... Archangel 2...) är högre upp på karaktärs listan än t ex Athrun... Tror det bara är en lista över Archangel 2´s besättning eller iaf vilka som var på Archangel 2 under de första avsnitten... för änså länge har det handlat mer om Athrun än Shinn, fast båda whinar rätt så mckt.... har dem förresten börjat ge ut Gundam seed destiny snabbare? eller har det bara kommit än snabbare öh... subbare? "Dock kvarstår drömmen om Kira i fight igen, med förhoppningsvis shinn eller Athrun" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Vi kan starkt räkna med en fight mellan Kira och Shinn, jag tror inte att Ahtrun och Kira kommer att strida mot varandra efter allt de varit med om vid det här laget. hehe, GO FREEDOM, KICK IMPULSE ASS! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jovisst lägntar man tills kiras och shinns match men jag lägntar ännu mer tills Freedom Mk2 kommer :P eller destiny gundam. ;) hör ganska många rykten om dom 2 :P... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 tell me some!!! e det filmer? eller en ny serie, eller "bara" nya gundams? TELL ME!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Archangel 2 = Minerva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Nej för fan, börja inte spoila, låt se det när det kommer. Det är alltid bäst så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 tack så mckt elmor det var Minerva ja mena! okej spoila inte då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Okej ska inte spoila sorry ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 tack så mckt elmor det var Minerva ja mena!okej spoila inte då... np ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Själv så tycker jag att Gundam Wing är den bästa av dem. Inget klår karaktärerna i den serien och inte Wing Zero Kai som finns med i Endless Waltz. Så jävla snyggt när Wing Zero väcklar ut sina vingar och flyger sin väg som en fågel. Tycker även att de Gundams i Enless Waltz är mycket coolare än dem i TV serien. Se bara på Heavyarms "4" miniguns XD etc. Seed och Seed D. är oxå bra men jag klassar Seed före Seed D. "Kira yamato, Freedom, Launching!" ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 jag gillar verkligen inte Wing zero i endless waltz, det är fortfarande en robot... ínte en fågel gillar gundam wing, men den är med på top listan, inte mer än så.... fast den klart coolaste i gundam wing är death scythe version 2 >:D älskar scythes lite... gillar Forbidden i gundam seed också men tv-serien g-wing är bättre än filmen ___________________ suck vill att det ska bli mer fighter i gundam seed destiny, de snackar ju bara, jä... pacifister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg