Gäst ALPHA_88 Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Hej... söker anime.. pga att jag har glot på många robotar.. :D nu vill jag ha något som liknar dagens krig typ vetnam... PLZ hjälp mig!... /FM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 :S Krigsanime var det faktiskt en hel del sen man såg... Rent spontant så känns grave of the fireflies ju som ett bra val, fast den visar ju mer konsekvenserna av krig eller vad man ska säga. En anime som kanske är lite mer aktuell är väl annars jinroh som ju tar upp krig emot terrorism snarare än "klassiska" krig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ALPHA_88 Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 tja terror går väll också bra :D /FM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Jag tycker inte att Jin-Roh var något bra. Det var knappt någon action alls i filmen faktiskt. Kanske hade varit bättre om jag inte förväntat mig en action film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mcgreag Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2099 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg