olofgr Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Har nu färglagt skissen jag postade igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Bra bild. Trevlig känsla. dock ser hennes högra axel väldigt konstig ut med tanke på hur hon håller handen. Hennes lår ser ut att börja lite väl långt ner. Annarsvis, bra. Keep up the good work. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 myo~ riktigt söt i va den ^___^ hennes högeraxel skulle kanske synas lite mer, ananrs ser ja inga större fel... du måste färglägga den, den e ju supersöt =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 tack ^^ Bra att ni ger lite kritik, fixar till fel som axlar, händer och andra saker ni nämner om/när jag färglägger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Egentligen ser jag inga fel, jag tycker helt enkelt om den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 SNYGG! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Mycket snygg, håller dovk med japs om axeln Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Det enda jag kan se på bilden som ser konstigt ut är hennes axel och att knäna verkar vara placerade på olika ställen på benen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Tack för era svar, färglade den nu som ni kanske ser. Blev ganska bra tycker jag, fast jag hade lite ont om tid så endel saker blev lite slarvigt gjorda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 tycker hon blev väldigt väldigt söt i färg ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Kawaii.....Kan inte säga mer än att jag älskar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Me likes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Jag älskar dina färgläggningar, bilderna blir på något sett varma att titta på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 oerhört vacker bild, hon är ursöt! påminner lite om Shinobu i Love Hina, fast i annan hårfärg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Riktigt snyggt. Tycker bara att knäna verkar inte vara parallella. Och sedan fattar jag inte skyltarna i bakgrunden =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Den är snygg men tyckte att den var finare förut.Men den var fint färg lagd. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Otroligt snygg färgläggning! Du är hyperskicklig. Jag vill se fler bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 yee de va inte illa!! *applåder* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 ..Hon äe ursöt! KAWAII! Mycket bra färglaggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Bouuuiii... Daaeen aaeee oonndeeeerbaarrt snööögg... Åöö sööm jaeg brökar säga: KEEEEEEEEEP UP THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONDERBAR WOOOOORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg