Petus Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 som trådens namn säger, posta erat husdjur. och säg djurets namn. här är mitt husdjur. som heter Emil http://img97.exs.cx/img97/6942/Emil004.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 En råtta! Han ser lite, hm, drogad ut. :) Mitt husdjur heter Viggo och är en Bondkatt, eventuellt kommer det en bild senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Råttor är söta =D Jag har ingen bild på datan av mina djur,men jag har två katter av rasen europé (inte helt o fullt då.lite blandras är dom allt) som heter Tarzan och Soya.Tarzan är morbror till Soya,och hatar henne.Och Soya tycks älska Tarzan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Min katt Zoda- förgöraren av världar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 PsychoCaptain:Ååå.Så söt! Jag har tyvärr ingen bild på mina djur men jag har en undulat som heter Filippa,en katt som heter Ludde som har fått två kattungar.Och ett akvarium med fiskar och en revbenssalamander. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Jag har två norska skogs katter och hade en spindel som hade bosat sig under min soffa men det är en annan historia >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Waah, vad alla har söta husdjur x_X Jag har två katter, den ena sover bara och den andra har snövita tassar och snövit hals och silkeslen päls XD XD Den oranga som sover så mycket heter Fredrik och den gråvita som är liten och söt har det underliga namnet Sushi :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg