Degskalle Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Tur att man har "förbättrat" sin låda så man kan njuta av det ändå. Dela med dig av kärleken och donera lite pengar så att även jag kan "förbättra" min maskin. Pytt heller, pengar är något jag har ont om i dessa dagar, så icke! Kom tillbaka när jag vunnit 54 miljoner på lotto eller fått mitt CSN-bidrag, inte för att det kommer hjälpa dig få några pengar ifrån mig ändå ;) Oj, tror jag gled av topic som insåpad bäver i en glider av motorhuven vid krock. Bäst jag skärper mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Man får inte se i animen hur guts tar sig där i från så nästa säsong av berserk kanske visar hur skull knight räddar honnom man ser ju bara caska bli våldtagen och sedan guts raseri Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Man får inte se i animen hur guts tar sig där i från så nästa säsong av berserk kanske visar hur skull knight räddar honnom man ser ju bara caska bli våldtagen och sedan guts raseri Om nu någon nästa säsong kommer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Man får inte se i animen hur guts tar sig där i från så nästa säsong av berserk kanske visar hur skull knight räddar honnom man ser ju bara caska bli våldtagen och sedan guts raseri Någon våldtäkt kommer du få leta efter. Sådant får inte visas på japansk TV. Varför tror du att vissa bitar ur Falktruppssagan lyste med sin frånvaro i animén? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg