Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Ett skoj faktum om bilden är att det skulle bli en samurai till att börja med, men sedan råkade Naruto soundtracket börja på min stereo och när jag förstod vad jag gjorde hade jag ritat ninja kläder på figuren :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Benen är lite för korta och armarna ser lite smala ut men jag tycker att den var jättefin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Tja, den vart fin. Skulle dock tycka att det skulle vara kul med skugga och rörelse i bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Överkroppen är helt okej. Men du borde verkligen sätta dit ett par knän och lite mer former på benen. Som det är nu ser dom ut som jämntjocka korvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jättefin!Dock är ju armarna lite korta...coh jag stör mig på fötterna av nån konstig anledning :/ EDIT; Jag menade att armarna var smala,lessen xD Mitt huvud tycks vissa dagar ha eget liv :O eller nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Eeeeek, jag hatar mina ögon dem kan inte mäta hur långa ett par ben skall vara. Varför kan jag alldrig få det rätt *snyft* Angående att jag inte har så rörelse i bilden är att jag kanske först skall lära mig anatomi bättre, och sedan utveckla det. Men armarna tycker inte jag verkar för korta, om man skulle böja inte armen mot kroppen så skulle armbågen ha hamnat vid midjan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 den va fin ^^ men som redan nämnt e benen lite korta o hon saknar knän stackarn ^^;; men armarna va ok, lite smala bara.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag har fobi för knän, dem är så svra att göra. Ge mig knä skills ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Det här hör kanske inte till men bra namn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag har fobi för knän, dem är så svra att göra.Ge mig knä skills ;) hmm, o knän som jag tycker mer lr mindre bland det lättaste ^^ öva lite på de så kommer du snart på nåt enkelt sätt, behöver inte vara för detaljerat lr komplicerat, bara markera så att man åtminstone vet vart knäna är ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Joukai! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Huvudet är för stort i jämförelse till kroppen, halsen ser ut att fästa i bakhuvudet utan att sträcka sig i främre delar, den är även för konformad. Dock är huvudet i övrigt snyggt gjort. Kroppen är för rak, bredden ser ut att vara lika stor mellan armhålarna och ner, förutom en liten ökning där brösten sitter. Fötterna är för små, en fot är lika lång som din handled. Även om det kanske låter som många fel, så kan jag ju säga att det är typiska fel, och det kräver träning för att faktiskt få till det. Du är på rätt väg, fortsätt att experimentera lite, och kolla anatomi så kommer det automatiskt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Nu när jag ändå är på humör så passade jag på att rita ännu en ninja ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Den här var mycket bättre än den förra! Något mer rörelse här, dock ser benen och händerna märkliga ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg