Doddis Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Haha jag är nog lite som dig X-Milla. Jag kan också skapa bilder i huvudet. . . och desutom har jag kvar min lilla apa som jag fick vid två års åldern =O Kan inte få bort ur mitt rum för jag får såna skuldkännslor >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Jag har kvar min gris från när jag var 6 år :) (Ni vet, grisen Babe) Inte lika llänge som er, men ändå. Och man vill inte bara lämna "honom"... Men tillexempel om mamma har skrivit en lapp om att hon kör min storebrorsa till skolan, eller nåt, så har jag och mamma bråkat dagen innan, så gör jag sönder den, men blir sedan ledsen för det. Jag vet, det låter jätte konstigt men så är det, det kan vara jobbigt. Det hände när jag var typ 8 år tror jag. Ni tycker nog att det är jätteknäppt nu XD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Vad jag har hört så är deja vu bara nånting man inbillar sig ha tänkt på tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Nä, jag tror inte att det bara är en tanke!! Deja vu är likadant som universum och alla andra konstigheter här i världen!! En oförklarig sak som det inte finns ett dirket svar på!! Fast alla kan tro vad dem vill, likadant som alla tror vad dem vill om spöken!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hm, en gång när det åskade så skulle min storebror dra ut kontakten ur datorn. Han gjorde det, sedan la han sig i sängen.Han hade inte stängt ögonen, så såg han ett slags eldklot som flög in. Eller något dylikt. Sedan flög klotet in i väggen och försvan. Visst, ni tycker säkert att det är helknäppt. Vet själv inte om det är sant. Men jag tror aldrig att han skulle ljuga om en sådan sak. =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Nejdå, det kallas "kulblixt" och är ett bekant fenomen... fast man har inte lyckats utröna exakt hur de bildas eller hur de färdas... Min mormor råkade ut för en sån när hon stod och dammsög medans det åskade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Mm, wierd O_o Skulle bli ganska rädd då XD Förresten, orkaner är väll, inte direkt märkliga, men ändå. Dom är otroligt snabba. Luften "inutti" flyger runt i något som 400 km/h tror jag. Var så länge sen jag hörde det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Det är ruskigt märkligt att min kompis kallar denna sidan för cpsida som suger... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 det är ruskigt märkligt att det är din kompis >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg