Doddis Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Hallåj! Jag har suttit och funderat lite på en sak. Det är ju så att det har poppat upp rollspel lite då och då. Så mitt förslag är att nån admistratör gör ett nyttt Forum ämne med titeln: Roll Spel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Ja,det låter faktiskt som en bra ide. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Eller med titeln rollspel. Eller kanske ännu hellre, inte alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Eller med titeln rollspel. Eller kanske ännu hellre, inte alls. thats mean :D men så många rollspels trådar är det väl endå inte att det behövs en hel sektion till den, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Håller med de övriga; så många rollspels-trådar finns det inte, så att de skall kunna fylla ut en hel sektion.. Fast bra initiativ. ;> ...Även om rollspel är tråkigt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Håller med de övriga; så många rollspels-trådar finns det, så att de skall kunna fylla ut en hel sektion.. ändå säger du emot dig själv? ^^ (vet att du missa "inte") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Vad? Vad menar du? *Tittar upp i taket och visslar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 bra ide, skall tänka på det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 muahaha jag har odsen på min sida! Fast jag håller med er andra det finns inte så mycket. Men om någon admin skulle göra (om han nu gör det) ett Rollspels ämne så kanske det skulle locka flera till att göra Rpg´s. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Du har nog rätt i att antalet RPG-trådar skulle öka i.o.m. en rollspels-sektion. Men det betyder också att det blir fler figurer att hålla reda på..Orka. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Om det inte blir någon rpg-sektion kan jag föreslå en sak för dem som vill starta en textbaserad rpg.. Jag har ju en rpg (sumapro) den är dock inte klar men forumet jag använder den med kan jag tipsa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Eller med titeln rollspel. Eller kanske ännu hellre, inte alls. Kan inte göra annat än hålla med, rollspelstrådar, aka spamtrådar, passar väl utmärkt i lekparken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg