yidaki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Vad är tillåtet gällande länkar till fansubbar? Får man posta ed2k och BT länkar? Får man posta länkar till sidor som erbjuder ed2k och BT länkar? Vad är "styrelsens" inställning till fansubbar? Och ännu värre, vad tycker ni om länkar och så vidare om DVDrippar? Lägg in lite om det här i reglerna, vare sig ni tycker det är ok eller inte. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Välkommen till forumet Yidaki! :) Vi har redan en tråd som berör ämnet och den hittar duhär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Välkommen till forumet Yidaki! :) Vi har redan en tråd som berör ämnet och den hittar duhär Tackar Docster :) Fast mitt "förslag" var nog mer att nämna något om det i reglerna, vare sig ni inte bryr er eller om ni har någon policy för att försöka hålla er ifrån snuten. Eftersom reglerna var det första jag kollade på, och jag tänkte direkt på lunarstorm och animanga som inte tillåter länkar eller information om fildelning av fansubbar och dvdrippar, men hittade varken 'ok' eller 'inte ens om helv***t brinner upp' så jag tänkte att det var 'ok', men man vill ju inte få otrevliga mail eller bli avstängd från forumet innan man ens hunnit presentera sig själv :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Hehe ok, men som sagt det är inte tillåtet! Lär komma upp snart i regelboken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Nu är det tillagt i forumreglerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg