Izzy Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Wooh! Nu vart det bättre, GRYMT snygga detaljer. När blev du sähär bra?? Men, för att ge kritik på småsaker så att du kan bli ännu bättre, munnen är stel, ingen mun ett streck, ge henne lite läppar eller något. Jag tror att man borde se lite av det andra bröstet också i den vinkeln, den är bara snett bakåfrån som man bara ser ett. Igen... BRA GJORT! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Väldigt.... Väldigt snyggt. Jag har ingenting att anmärka på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Fan asså! denna senaste bilden var super snygg gillar alla dina detaljer!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Blev överaskad själv faktsikt, mina bilder brukar inte bli så bra ^^... Frågan är nu hur jag ska lyckas överträffa den bilden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 den senaste bilden slår dom andra med hästlängder, grymt snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Blev överaskad själv faktsikt, mina bilder brukar inte bli så bra ^^... Frågan är nu hur jag ska lyckas överträffa den bilden :P Har man gjort en bra kommer man göra flera, det kanske inte funkar på bilden som kommer efter, men kanske nästnästa? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Tog och slängde ihop en tapet med den fina hi-techtjejen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Haha shit va cool, men ska den verkligen ha så tjock hals? Sen så gillar jag inte riktigt benen men det är ju en smak fråga. (f*n du utvecklas ju mycke snabbare än jag >:( ) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 OH Men helvete O_O Snacka om att kunna pixla xD Fan vad jag måste ta och ta ikapp nu >_< trodde jag var den enda som pixla hära på anime.se :P I was wrong , totaly awseome ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Faasen vad fräck! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Arla-kanninen: En chibi behöver väl inte var allt för realistisk eller ;) Doddis: Jag har inte gjort den bilden genom att färga pixel för pixel om jag säger så, 1310720 musklick är ganska många det ^^; Det var kul at ni gillade den, om ni vill kan jag göra om den i lite andra upplösningar. Jag kan även ta förslag på bättre texter att skriva. Nu ska jag iaf börja lite smått på mitt nästa verk, och det kommer inte vara i den platta världen med penna och papper ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Gillar den den blev snygg förutom att en chibi brukar nog oftast ha en väldigt liten liten hals lr så syns den inte:P :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Dags för en uppdatering nudå! Dessa gjorde jag för några dagar sedan, men scannade inte förän idag. Idag var jag och köpte ett par nya skissblock, och de invigde jag med de här två bilderna. Dessa är inte scannade med min vanliga scanner, utan min fars (Som också verkar vara mycket bättre än min :S ), så dessa är inte lika kladdiga som mina bilder brukar vara innan jag fixxat till dom i photoshop. Kritik är som alltid välkommet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Senaste bilden: WOW, du har nog gjort din bästa bild någonsin mustela, älskar detaljerna och renheten, Samt att han ser så himla ond ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Håller med, den sista var jättesnygg... men fasen vad smala lår han har! O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Tack för svaren. Izzy: jo, riktigt smala blev dom, idén var att han skulle vara seg, senig och benig. Och det är skönt med omänskilga skapelser, man bhöver inte följa några riktiga proportioner ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 den sista var ju riktigt asball ;D enter theVOID? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 den sista var ju riktigt asball ;Denter theVOID? ;P Nä, jag skulle bara orka med det en vecka tror jag. :$ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Den sista bilden är så jävla COOL!!! gillar hans stora händer och hans huvud och hans muskler en sån här jävla snygg bild har ja inte sätt förr från di!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Älskar Hi-tech deadly chibi, Om det inte gör något så använder jag den nu mera som skrivbordsunderlägg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Älskar Hi-tech deadly chibi, Om det inte gör något så använder jag den nu mera som skrivbordsunderlägg det gör ingenting alls, det var det som är meningen, att man ska ha den som bakgrund :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 4 nya bilder då. Alla från skissblocket (som är för litet för att få plats med benen. Men det gör inte så mycket tycker jag för benen är bland det ointressantaste på en teckning.). posta gärna en kommentar/lite kritik eller två. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Snygga flickor:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 ja dem är fina >) men som jag sa förrut på msn så är armarna i allmänhet något för korta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Mustela gillar klyvda kjolar =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg