Korinthian Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Ser inte ut som den där figuren skulle göra en fluga förnär, så vad är staven till för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Ser inte ut som den där figuren skulle göra en fluga förnär, så vad är staven till för? Han kanske sparrar? :) Jag tycker bilden såg bra ut, men den högra foten ser lite mysko ut.. Precis där skokanten möter fotvristen, det är nån överlapningsgrej där.. Fast det kanske är nån form av trikåer? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Ser inte ut som den där figuren skulle göra en fluga förnär, så vad är staven till för? Han kanske sparrar? :) Jag tycker bilden såg bra ut, men den högra foten ser lite mysko ut.. Precis där skokanten möter fotvristen, det är nån överlapningsgrej där.. Fast det kanske är nån form av trikåer? :) Jo det ska vara ett tygstycke som hänger över. Ett panikartat försök av mig att få hans skor att se lite intressantare ut :P Och staven... han är en magiker så varför skulle han inte ha en stav? Även om han har ett snällt leende så gömmer sig nog ett par 9999-skada-besvärelser i hans oskyldiga gestalt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 Dubbelpost...men ändå. Gjorde denna bilden idag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... ntrast.jpg Den är väldig "skissig" men jag hoppas att ni tycker om den :} Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorlon Skrivet juli 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 Vänsterarmen ser längre ut än högerarmen och benen ser lite långa ut (vaderna framförallt) annars ruskigt snygg bild :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 Stel pose men snygg energi runt hans arm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Otroliga bilder, gillar spec den där bilden med killen utan tröja som håller i svärdet ^.^ kan inte kritisera dina bilder, tycker bara de är för härliga :) vill ha mera! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Alla bilder var super fina men ja tror du stavat fel på fore the hoorde! för ja tror det ska vara Fore the alliance! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Det stavas For inte Fore :sleep: ps. Horde inte hoorde Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Alla bilder var super fina men ja tror du stavat fel på fore the hoorde! för ja tror det ska vara Fore the alliance! >:( Jag gissar på att du spelar Night Elf Rogue eller Human Paladin... Kanske kommer en uppdatering med lite bilder imorn eller senare i veckan. Beror helt enkelt på hur mycket jag orkar scanna. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 En liten updatering.Det har ju tecknats så mycket fina tjejer här precis så jag kunde inte låta bli att teckna en jag med. Kritik angående anatomin vore uppskattat. Nu ska jag sova så jag hoppas det finns en massa inlägg när jag loggar in i morgon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Ursäkta mina stavfel^^' men ja spelar night elf hunter lvl 50 du dåe? snygg brud frästen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Lite kort hals, och så ser partiet vid höften lite platt och konstigt ut. Förmodligen för att...tja, tjejer är inte spetsiha där nere ;) Borde vara mera rundat. Håret och handen är väldigt fina! Hopaps det hjälpte något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Ursäkta mina stavfel^^' men ja spelar night elf hunter lvl 50 du dåe?snygg brud frästen! Tja vet inte om min 51 Troll Shaman finns kvar på kontot eller om den raderats, var ett tag sedan jag spelade. Lite kort hals, och så ser partiet vid höften lite platt och konstigt ut. Förmodligen för att...tja, tjejer är inte spetsiha där nere ;) Borde vara mera rundat. Håret och handen är väldigt fina! Hopaps det hjälpte något. Det hjälpte, ska ha det i åtanke nästa gång jag ritar en tjej i åtsittande kläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Okej, ska inte du sätta upp din manga serie här snart om du har någon?? skule vara kul att se den med dina rit talanger! ;) OBS: Min manga kommer snart att besöka anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Okej, ska inte du sätta upp din manga serie här snart om du har någon?? skule vara kul att se den med dina rit talanger! ;) OBS: Min manga kommer snart att besöka anime.se Åja, om jag hade 3 gånger så mycket tålamod som jag har nu kanske jag skulle klara av att göra en serie. Jag är sugen på att göra en men jag vet att jag garanterat kommer tröttna på det ganska tidigt :P *EDIT* Tar och slänger in en till bild här. Skulle vilja ha kritik på desingen, angående anatomin så märkte jag när jag scannade den att låren är för långa och att jag glömt skuggning på vissa delar. I vilket fall som helst... Enjoy ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 OJ OJ OJ!! fan va cool rustning asså>^.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Rustningen är het som tusan, men vart är halsen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Ja, halsen är lite kort på denna också... men rustningen är det absolut inget fel på, jättfin är den. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Den var där innan jag ritade dit rustningen ;) Tror det är axelskydden som sitter en aning över hans axlar som är boven i dramat. Eller så är jag bara kass på att göra halsar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Jag tror att det är hans ansikte som går för långt ner faktikt, för om jag tänker gubben i cirklar och grejer så ser det ut som om hakan går för långt ner över halsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 tjejen i ibikini har lite för kort arm och foten som viker sig ut har lite kantiga former (men varför klaga jag när jag inte lals kan rita så snygt) men annars jätte snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jag tror att det är hans ansikte som går för långt ner faktikt, för om jag tänker gubben i cirklar och grejer så ser det ut som om hakan går för långt ner över halsen. Okej, jag är kass på att göra halsar då |T|_|T| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jag tror att det är hans ansikte som går för långt ner faktikt, för om jag tänker gubben i cirklar och grejer så ser det ut som om hakan går för långt ner över halsen. Okej, jag är kass på att göra halsar då |T|_|T| Var itne så hård mit dig själv! Gör dem lite längre nästa gång så kommer de bli utmärkta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jahopp! Hon har en hals i alla fall! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg