Alcarcalimo Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Tyckte Kontrolls lista var lite skum Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Kontrol suger dem gav ff chrystal chronichles skit dåligt betyg. Köp player 1 istället dem vet vad dem snackar om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Säger FarCry här. Need 4 Speed: Underground 2 var också bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Riddick var det som överraskade mig mest och faktiskt det roligaste Singel Player spel jag spelat sen Halo. Min röst går därför till The Chronicles of Riddick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riddick Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Hmm... jag tycker nog Halo 2 var bra men The chronicles of Riddick var väldigt bra så jag tycker nog att det var bäst.(Filmen äger!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Sitter med pcgamer som jag precis köpte, och läser om vad enligt dem var de bästa pcspelen från 2004. Följande spel var bäst inom sin genre: Bästa äventyr: Myst IV Bästa actionäventyr: Chronicles of Riddick: Escape from Butchers bay Bästa simulation: The Sims 2 Bästa strategi: Rome: Total war Bästa RPG: Everquest II Bästa rollspel: Vampire the masquerade: Bloodlines Bästa flygsim: Pacific fighters Bästa racing: Flatout Bästa sport: FIFA 2005 Bästa FPS: HL2, daah.. Och tillslut.. årets bästa datorspel: Halflife 2, vilken överraskning ;) Varför: Grafiken, fysiken, ansiktsanimationerna och Gravity Gun ;) Sen har de lite andra kategorier som grafik, design, ljud, manus mm. - Halflife 2 tog hem de flesta.. Årets sämsta spel blev Catwoman, haha! :O --- Själv tycker jag att Rome: Total War och hl2 var de bästa av allt som kom ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Splintercell:Pandora tomorrow är nog ett av dom dåligaste spelen jag spelat, jag har inte ens orkat klara det.Men Däremot tycker jag att Vampire Masqurade: Bloodlines var en riktig succe! Det är mitt favoritspel 2004. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Vampire the masquerade: Bloodlines är nog det klart coolaste spelet... men på din lista över pcgamers topplista, är inte rpg och rollspel samma grej? Rpg= Role Playing game ;) rollspel men rätta mig om jag har fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Vampire the masquerade: Bloodlines är nog det klart coolaste spelet... men på din lista över pcgamers topplista, är inte rpg och rollspel samma grej? Rpg= Role Playing game ;) rollspel men rätta mig om jag har fel aa, du har rätt. Glömde lägga till MMO före RPG heh ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 jag måste nog säga HL2, inte spelat många av dom andra, men fysiken i HL2 är galet bra. Det är riktigt skön känsla i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Imperishable Night? Jag tänkte just föreslå det. Det vinner i alla fall genren "bästa skjutspel till PC/Windows", hands down. Släpptes inte Metal Gear Solid 3 år 2004? Eller var det precis efter nyår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag tycker "Battle for middle-earth". Klart bäst ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 är inte battle of middle-earth så pass mainsteam som det kan bli?.. läst det iaf.. absolut inget nytt.. samma gammla rts skit som gjorts 1000 gånger förr.. >_> jag föraktar isåfall folk som lägger sin röst på den EDIT: har bara lirat wow som är nytt för 2004 >_> så det lär då bli det.. hur tråkigt det än nu må vara att rösta på nått mainstream Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag röstar helt klart på World of Warcraft, även om bara betan släpptes i Europa under 2004. Helt enkelt underbart spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Half Life 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 World of Warcraft :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag måste ångra mig :P, helt klart Blockland. Eller kanske inte, men det är fett skoj ock flummigt. Det är ett gratis spel som finns att ladda hem på http://www.ageoftime.com/blockland/ Det är ett multiplayer spel som går ut på att man är Lego gubbar som sringer runt och bygger saker :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Skriver bara en kort lista. Bästa RPG: World of Warcraft Bästa FPS: Call of Duty: United Offensive/Halflife 2 Bästa RTS: Warhammer 40k: Dawn of War Bästa bilspel: Need for Speed: Underground 2 Bästa sportspel: ...NHL 2004(2005 var en besvikelse, så denna får stå) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Släpptes inte Metal Gear Solid 3 år 2004? Eller var det precis efter nyår? I USA släpptes MGS3 den 17 november (tror jag) men här i Sverige släpptes det den 3/3 (för tre dagar sedan). Jag själv köpte det igår och är GRYMT nöjd med mitt köp. Bästa spelet 2004...hm...hm,hm! Half-Life 2 ( SÅKLART ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Hmmm bästa spelet.... måste nog bli Farcry. Snyggaste spelet och det bästa år 2004. Äger lätt HL2 och Doom 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 vad som hellst utom krigsspel... dom suger lika hårt allihop (givetvis eftersom alla e exakt likadana) tråkigt utformade trista vapen och sikten som inte funkar... och även totalt meningslöst efter som INGEN verkar kunna spela dom utan att fuska... död åt CS, HL, Medal of Honour etc... viva la RPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Vampire the masquerade: Bloodlines är nog det klart coolaste spelet... men på din lista över pcgamers topplista, är inte rpg och rollspel samma grej? Rpg= Role Playing game (->) rollspel men rätta mig om jag har fel aa, du har rätt. Glömde lägga till MMO före RPG heh :S fullt korrekt... men man måste inte skriva fram de... liret i fråga är ett RPG sen råkar de vara online (MMO = Massive Multi Online) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg