Avathar Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Många av er undrar kanske vart gott och blandat har tagit vägen? Tja, jag har återanvänt det forumet och flytt det till Anime.se kategorin och döpt om det forumet till allmänt, just för att...ja vi hade inget allmänt forum? inget forum där man kunde diskutera läxor, vardagen osv, eller tja, inget sådant forum med rätt namn, men nu har vi det och jag hoppas att jag inte orsakade för stor förvirring med det hela! Hoppas ni tycker om det, more to come... ill be back. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Det låter bra, ingen större förändring då jag inte märkt så stor skillnad på gott & blandat och lekparken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag blev lite förvånad först när gott och blandat var borta,men då såg jag allmänt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 ungefär så här reagerade jag " (?) vart är gott & blandat? aja skit samma :D " Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Gillar Allmänt bättre, ligger bättre till, lite småjobbigt att behöva scrolla ned till det ju! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Det är ju så fin gräns mellan Allmänt och Lekparken så de kan gott slås ihop, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 lekparken är mer som ett test forum där medlemmar kan lära sig använda forumet så det skall vara för sig självt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 lekparen är mera ett ställe där folk kan muppa och spamma hur mycket de vill (nästan) utan att någon moderator kommer och stör. i Allmänt kommer åtminstone någorlunda seriösa trådar ibland, så jag tycker verkligen inte att de skall slås ihop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 lekparken är mer som ett test forum där medlemmar kan lära sig använda forumet så det skall vara för sig självt. Uppfattat chefen. Allmänt var ett bättre namn än gott och blandat föresten och nu slipper ni stämmningar från Malaco :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg