ElgeN Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Tja alla glada! :) Jag hade tänkt att köra ett litet race med mig själv imorgon kväll/natt eller redan inatt. Så min tanke var att alla som har lust att "vara med" och köra ett eget hemma race för att sedan dela med sig om hur länge, vilken/vilka serier man har kollat på, och hur upplevelsen har varit, så vore det jätte trevligt. Tycker jag :D Jag skriver lite senare om hur och när jag själv tänkte köra igång osv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Im in! När startar Racet då?? =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Som jag skrev så blir det nog senare ikväll/natt eller imorgon för min del. Om ikväll, så runt 23-24 kanske? One in, more to go. Gogo Kul att se.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jag skulle nog kunna vara med :P Har tänkt mig att se om Full Moon så.. Fast jag vet inte om jag kommer orka vara uppe och kolla, sov inte så mycket förra natten Men jag ska nog ge det ett försök :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Surething :) Den går att se om. Klarar du det på en natt-morgon tro? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Dela med vilka man har sett, tar nog för länge. Ni kommer att få vara uppe tills i morgon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 hmm. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?_? Betyder det att du ska kolla själv eller att du inte kan dela med dig om vad du HAR sett tidigare? För det handlade inte tråden om =) Du lär ju endå inte hinna se klart en serie på 6 timmar iaf. 6 timmars kollande är ungefär 18 eps. Så det är ju inte så jätte mkt att dela med sig om man hade tänkt att kolla tills imorgon bitti... Jag hade tänkt pumpa lite mer tror jag =) Sista jag racea hårt blev det runt 18 timmar tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Tja, jag är mitt inne i ett Virtua Fighter säsong1 maraton (episod 1 till 24). Och just nu tar jag en paus med lite 'vanlig' TV och melodisk metal :D Ganska nice anime, har inte sett den förut. Animationen påminner om den i Gowcaizer och FatalFury, men ändå inte, lite sämre detaljering, speciellt under fighterna, då försvinner bakgrunderna och det blir mer tvådimensionellt (kameran står still). Men storyn är riktigt nice, ett intressant äventyr med sina intriger. Inte förutsägbar, men inte så speciellt originell heller. 7 / 10 hittils :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg