Avathar Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag arbetar just nu med att kunna få upp ett comic script så man enklare kan läsa användarnas serier, detta kommer att läggas upp på anime.se som en feature och för att kunna använda det så måste man skicka mig ett mail så jag kan sätta upp ett sådant script. Om ni tycker detta är intressant, att få era serier hostade av anime.se samt att använda sig av ett comic script så skicka mig gärna ett PM ang detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Låter toppen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 så då har vi ett script för detta, tack till våra vänner på animetime! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Mycket bra initiativ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Finns det nån här som har serier upplagda på nån annan/egen hemsida? Vore kul att ta en titt på i så fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Jätte najs idé!!!:):):):):) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 super bra idé! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Hoppas att det kommer upp snart. Man håller ju på med en serie lite granna nu så. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 vet ni ungefär när detta system kommer vara online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet mars 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 så snart jag har lyckats jaga fatt på alla människor jag vill ha svar ifrån, tills dess kan ni zippa, tara eller rara era serier och maila dem till daniel.freij@anime.se så skuttar jag på det, vill ha lite innehåll också(samt ngt att läsa när jag har tråkigt) nej tillbaka till att vara allvarlig. Vi jobbar på detta i en smått långsam takt då jag hade en ide för hur det skulle vara för den gamla sidan men med denna nya så måste jag tänka lite mer på hur seriedelen skall fungera på ett enkellt sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet mars 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Tills vidare lägger jag en sticky på alla comics tills serie scriptet e uppe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Vad är kraven för att en serie ska läggas upp ? Måste det vara snyggt eller drar ni gränsen vid streckgubbar gjorda i paint ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Vad är kraven för att en serie ska läggas upp ? Måste det vara snyggt eller drar ni gränsen vid streckgubbar gjorda i paint ? Inte så höga krav direkt när det kommer till grafiken... Det viktigaste är själva manuskriptet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Inte så höga krav direkt när det kommer till grafiken... Det viktigaste är själva manuskriptet.Så sannt så sannt. http://www.sippan.se är ett bra exempel på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Hur lång tid ska detta ta det händer ju typ inge på anime.se mekka scriptet nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Cool ide!! ;) ;) ;) :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 sjysst ide Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Du skrev ju fan det för 2 dagar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Jag tror att han tror att vi inte ser vad han skriver de första gångerna. Tror också han har nån mysko idee i huvet om att man alltid svarar på folks post, hur simpla de än är! >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 OT: antingen det eller väldigt glömsk tycker det skulle vara coolt, men jobbar man fortfarande på det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 OT: antingen det eller väldigt glömsk tycker det skulle vara coolt, men jobbar man fortfarande på det? Glömsk är det då inte, jag känner han X) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Ok, så vad beror det på då !!?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Jag antar att funktioner såsom att "bläddra framåt" knapp och liknande som gör läsandet mycket enklare och skönare är tanken när jag läser om idén. Det verkar ju iallafall vara en bra idé och jag är för. Skriver för att visa mitt intresse i utvecklingen av nämnda script. Det är första och sissta gången jag skriver det. "Keep the forum spamfree" :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 najs! Tredje gången? Vad händer hos dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Tredje gången? Vad händer hos dig? Jag tror på att det är en konspirationsteori! Eller något..... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg