Avathar Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Anime.se har för närvarande problem med kopplingarna till databasen, vi jobbar på detta och hoppas finna felet snart så att allting funkar som det skall igen. Om ni har några frågar så kan jag kontaktas på daniel.freij@anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Det mesta är nu löst, vi hade disk problem och korrupt data i databasen, vi jobbar nu på att förebygga problem och att få hem fullständiga fungerande backups till våra lokala datorer om problemet skulle återuppstå samt förvärras. Tack för ert tålamod. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jklöfd Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Tja Daniel.. gissa vem ? Nu är jag här och mufsar runt... I´m every ware :) javascript:emoticon('Niklas rules') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 hihi störande moment Nu är jag reggad oxå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg