Mekurion Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Någon som vet om Boti har släppts som anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Det verkar som att den bara finns som manga. I allafall vad jag kan hitta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Finns bara som manga än så länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Se på Berserk, det är väl så nära BOTI man kan komma inom anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Kenshin är nog närmare, till och med mycket nära. Förutom att Himura är mesigare än Manji. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Se på Berserk, det är väl så nära BOTI man kan komma inom anime. Fast Beserk mannen ser lite Europeisk ut med sitt svärd och rustning etc.. Har hört att Berserk ska vara bra iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Berserk är skitbra! Rekommenderas starkt om du inte redan sett den, Johanz. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Kenshin är nog närmare, till och med mycket nära. Förutom att Himura är mesigare än Manji. :P Jo fast kenshin är knappast blodig, och kanske lite oseriös då och då. Men båda är mycket bra animes :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Jo fast kenshin är knappast blodig, och kanske lite oseriös då och då. Men båda är mycket bra animes :) Ah, jag kanske skulle ha sagt att jag tänkte på OAV-avsnitten. Den serie som gick på TV är ju som du säger inte så blodig och ganska flummig. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Jo fast kenshin är knappast blodig, och kanske lite oseriös då och då. Men båda är mycket bra animes :) Ah, jag kanske skulle ha sagt att jag tänkte på OAV-avsnitten. Den serie som gick på TV är ju som du säger inte så blodig och ganska flummig. :D Precis som mangan alltså? :P Jag läser mangan hehe :) Har beställt volym 2.. Ska bara köpa hela Love Hina (är på volym 6 nu, beställt till vol 9) sen så blir det Kenshin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 det har inte med saken att göra johan off topic.. mm redan sett kenshin så.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 det har inte med saken att göra johan off topic.. mm redan sett kenshin så.... Nu gick du offtopic med! :P Owned! ;) Boti är bra annars :) Seriös och bra ritat med en touch av realism och inte den alldagliga big eyed mangan som man ser :P Synd att den byttes ut på obestämd tid i MM :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Blade of the Immortal finns inte som anime tyvärr. Det skulle vara interessant att se den som anime. Undra om den skulle vara lika bra som den är som anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg