Japs Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Gjorde en bild igår. Jag blev inte riktigt nöjd med högerbenet. En lite större bild, för de med högre upplösning. Endast outlines. Och så har jag lite gamla grejer jag hittade. En soul calibur seriestripp. Link håller svärdet i fel hand TT.TT Det är säkert bara jag som tycker att den här är rolig. I den sista är skämtet inte så jättekul. Men ansiktsuttrycken blev bra tycker jag. Den är dessutom baserad på en riktig händelse. Fast totalt överdriven här. http://img.photobucket.com/albums/v39/japan5/the_chair.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Mmm,det var ganska roligt faktiskt! :lol:EDIT:Jag tycker att serie strippen med Link var väldigt rolig och bilderna var JÄTTE snygga.^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Tyckte första bilden va bra men som du sa, högerbenet....Och, hehe fast den överdrivna va helt klart bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Favoriten var ju helt klart SC2 seriestrippen. Av någon anledning så fick jag känslan av att det skulle kunna ha hänt mellan dig och zaffe. Zaffe som Link och du som Astaroth ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Mycket snyggt, och jag håller med Mr F attden överdrivna var klart bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 söta seriestrippar ^^ gillar blden men han ser ut o stå lite skumt... men du har gjort snyggt me hans kappa me thinks ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Den var snyggsig, den var grön, fåret kom och muuade! ;P, SC-strippen var rolig, fast den bio-strippen var ändå helt klart bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Gjorde en CG version av den första bilden inatt. Ganska simpel, inte så jätte bra. Men den duger. CG Version Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag gillar kappan på CG-versionen skarpt....Och resten är väll rätt bra också enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 kappan va riktigt snyggt färglagt, resten såg najs ut oxå, bergen kanske skulle vilja ha djupare skuggor lr nåt ^^;? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 haha serierna va rätt så roliga... keep up the good work.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg