Izzy Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag vet, det är inte bra att försöka mäta sig med en mästare. För jag antar att alla ser att den råkade få ganska många drag som påminner om ebbas underbara bilder. Märk väl, påminner, inte hälften så bra dock. Kommentera! Jag vet om vad jag tycker är fel med den, men vill höra det från andra... http://images.animanga.nu/fanart/4049/frostn_got.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Ur karaktärens synvinkel: Vänstra handen ser konstig ut, kanske ärd en lite för liten. Vänstra benet är för smalt, eller så är det högra för tjockt. Dem har inte samma tjocklek iaf. Men förutom dem småfelen så tycker jag defenetivt att bilden är helt OK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 ta bort url sakerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg