Kakyuu Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Hej, nu är det så att jag undrar hur många avsnitt vissa Anime-serier är, och kan inte hitta det på något ställe. någon som kan hjälpa? Dom jag vill ha hjälp med är. Genesis Evangelion Girls Hanaukyo Maid Angelic Layer Ranma ½ och finns det någon serie/film som heter Dark Journey? :S tack på förhand! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Angelic Layer - 26ep Hanaukyo Maid team - 15ep Hanaukyo Maid-Tai "La Verite" - (ej fastställd) Ranma 1/2 - 161ep Ranma 1/2 OVA - 12ep Ranma 1/2: Big Trouble in Nekonron, China (movie 1) - 1 Ranma 1/2: Nihao My Concubine (movie 2) - 1 Genesis Evangelion Girls - aldrig hört talas, men närmast namnet är Neon Genesis Evangelion som ligger på 26ep och 1 långfilm (End of Evangelion), sedan finns en snabb resuméaktigfilm vid namn Death and Rebirth. Sedan kan du ju alltid pröva GOOGLE!!!!!!!!!!! eller www.animenfo.com som jag anser vara den bästa animesökmotorn, möjligtvis är imdb.com bättre. jaja god natt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakyuu Skrivet december 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 tackar så hämskt mycket. har letat och inte hittat innan. men återigen tack så mycket. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Ranma 1/2 - 161ep Om man ska vara riktigt petig ska det vara Ranma½: 18 Ranma½ - Nettohen: 143 Förklaring: De lade ner serien ett tag för att den inte gick bra, den återupptogs sen med ett nytt namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Om man ska vara riktigt petig ska det varaRanma½: 18 Ranma½ - Nettohen: 143 Inte enligt AnimeNfo.com. Men eftersom jag inte har en blekaste aning så kan ju animeNfo ha fel eller så missuppfattar jag det dem har skrivit :) Ranma ½ - 161 1989 Alternative titles: Ranma Nibun No Ichi Ranma Nibun No Ichi: Nettohen De verkar ha bakat ihop allt på animenfo http://www.animenfo.com/search.php?opti ... ime_titles Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Vad äe End of Genesis för film då, det fanns väll ett avsnitt i NGE som hette så, typ sista avsnittet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
salle Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Vad äe End of Genesis för film då, det fanns väll ett avsnitt i NGE som hette så, typ sista avsnittet? Det är en alternative ending istället för avsnitt 25 och 26 som i TV serien var (nästan) total fucko, pga av brist på pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Vad äe End of Genesis för film då, det fanns väll ett avsnitt i NGE som hette så, typ sista avsnittet? Folk var av nagon outrgundlig anledning missnojda med avsnitt 25 och 26, sa Gainax gjorde alternativa avsnitt 25 och 26, aven kallade 25' och 26' (avsnittstitlarna var "Air" och "Magokoro wo kimi ni"). De slogs ihop och visades i ett svep pa bio, och det var det som kallades for The End of Evangelion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg