Mekurion Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Tja! Här ska vi disskutera om mitt nya favorit spel. Jag blev lite besviken på att det var såpass många buggar i spelet...men förhoppningsvis kommer det väl en patch snart. En annan nackdel är att spelet är på tok för krävande, jag tror att en annan motor kanske skulle kunna ha fungerat bättre. Det jag gillar med spelet är storyn, känslan, vampyrer och framför allt stridssytemet.^^ En annan skojig sak är ansiktsutrycken som source motorn kan göra så fina. :) så, någon annan än jag som kört det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 ojaa har kört en hel del :) väldigt skönt spel. synd bara att det cpar ihopp när man kommer till vampire hunter gråttan >:( ... man måste typ skriva nått i kosolen. vet typ va ja ska skriva men har lagt det lite på hyllan ett tag :S får vell ta upp det snart igen, e lite sugen XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Min bror fixade spelet på Dreamhack, och jag tyckte att det var det bästa spel jag kört på länge! Jag har dessverre inte kommit så långt. Jag är i ett spökhus, där man ska rädda ett spöke. Jag har kommit ner i köket, läste dagboken och...alla kastrullerna började flyga runt, ahh! Jag blev ----skraj! det är ju inte så "läbbigt" men när man sitter ensam mitt i natten och spelar ett spel som är mörkt som natten och med ett spöke som slänger tavlor på en blir det ganska skrämande. Men jag gillar spelet, det kommer vara mitt absoluta favoritspel ett tag framöver, så mycket vet jag. Men det är synd att det kräver så mycket av datorn, jag har en...ja, rätt bra dator men det hackar lite då och då trots det. Men om man har en bra dator så är det något att rekomendera!, eller vad säger ni andra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 ah, Jag kan knappt vänta tills dom släpper en patch som kan fixa alla CP buggar.... Kul att det finns folk som håller med mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 mm och multiplayer delen kommer den me med en framtida patch :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Vad är ni för Vampyr? jag är Tremor , tror jag. om Tremor är dom som är bloodmage så är det den jag är. + jag är Male!, så klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Spelet verkar intressant, nån som har länken till deras officiella sida? ska googla lite nu B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 http://www.vampirebloodlines.com/ kör på en toreador & en tremere i hög level... har snart klarat av det men det cpar som sagt i vampire hunter gråttan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Vi får hoppas på en patch snart gubbar! Ah jag har just fått en ny fräsch lägenhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Fränder! Jag behöver hjälp! jag befinner mig i giovanni huset...men jag vet inte hur jag ska göra för att hitta sarkofagen...jag snodde en inbjudan och jag har sagt åt MIra att jag ska hitta uppgifter om hennes rivaler, men jag vet inte var. Jag har sökt igenom botten våningen och jag ahr hittat 2-3 dörrar som jag ej kan öppna(jag är inte särskilt bra på lockpicking...), Någon som vet vad jag ska göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Fränder! Jag behöver hjälp! jag befinner mig i giovanni huset...men jag vet inte hur jag ska göra för att hitta sarkofagen...jag snodde en inbjudan och jag har sagt åt MIra att jag ska hitta uppgifter om hennes rivaler, men jag vet inte var. Jag har sökt igenom botten våningen och jag ahr hittat 2-3 dörrar som jag ej kan öppna(jag är inte särskilt bra på lockpicking...), Någon som vet vad jag ska göra? Jag blev less där jag, jag tog helt enkelt i med hårdhanskarna. Mördade alla jag såg och jag fick en nyckel/kort eller vad det var. Öppnade låst dörr och tog mig vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 jag körde nått i den stilen me... köttade allt levande runt och i huset, fick nån nyckel lr nått å sprang ner >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Roger That...*ksccchrrrriiiinnng*(drar fram katanat). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 hehe ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 *SPoiler* Jäkla skit, dom jävlarna dödade min Ghoul...nu jävlar ska jag kötta dom.... >:) Fan han TImesic eller vad han heter är rätt svår i sin warform... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg