ahmedo Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Hej! Jag gjorde ett RPG spel med Naruto (Manga/Anime) som tema och jag skulle vilja se hur många tycker att den e rolig eller om någon hittar några buggar i den så vore det jätte snällt om ni skrev till mig... adressen dit : http://www.tumbacom.se/ mvh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det spelet var ganska bra faktiskt men det är så lite tid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det spelet var ganska bra faktiskt men det är så lite tid Man ska vänta en dag på nästa 10 timmar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag gillar upplägget, ska nog hålla till här och se vad som händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det spelet var ganska bra faktiskt men det är så lite tid Man ska vänta en dag på nästa 10 timmar :) vaaa?Det tar ju så lång tid...men det var ändå bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det verkar rätt enformigt imo. Sen verkar vissa delar inte vara helt genomtänkta, men det måste jag nog testa först =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag har testat och jag ska väl titta in här då och då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Tack Tack för alla svar!!! Ni vet inte hur glad jag blir för det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Jag provade det, men fick aldrig stil på det...jag fick ju bara stryk hela tiden även fast jag hade mycket bättre stats än dom jag mötte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet december 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Jag provade det, men fick aldrig stil på det...jag fick ju bara stryk hela tiden även fast jag hade mycket bättre stats än dom jag mötte! De kanske har bättre Experience än dig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg