Linnzy-chan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Söker prylar,plancher,klistermärken,plyshdockor, plastfigurer...ja allt ni kan komma på..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Söker prylar,plancher,klistermärken,plyshdockor, plastfigurer...ja allt ni kan komma på..... Har du kollat på Tradera nånting? Det brukar alltid finnas något där... http://www.tradera.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Annars kan man ju sätta in annonser lite här och där...lite onödigt. men man kan ju kolla på...nu kommer det igen, "sökmotorer" så kanske du hittar några sidor me grejer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnzy-chan Skrivet juni 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Tjo! Jo, har kollat på Tradera och även köpt nåra ggr därifrån......problemet är att jag inte har råd att importera...rättare sagt tycker det verkar jobbigt....men jodå...nog har jag använt sökmotorerna flitigt allt som oftast...men det mest intressanta sitter oftast hemma på någons hylla och samlar damm....:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Importera? Tradera är en svensk sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnzy-chan Skrivet juni 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 aah..ojsan blev lite fel....Såhär menade jag : Jag har köpt från Tradera ett antal gånger, men det är ju inte alltid man finner vad man söker där. Så jag har kolla runt på lite andra olika sidor utanför Sverige, och där har jag hittat massor, men som sagt tycker jag det verkar krångligt att importera och sånt....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Punkt ett: Jag har filmer, affischer, plastfigurer + ett slott. Hrm. Klistermärken. Det skall säljas, snarast möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnzy-chan Skrivet juli 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Ok...Har lagt till dej i min MSN..... Hörs snart då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sebbe Skrivet juli 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2004 Hej! Jag har en "kontakt" som har massor av SM saker. B.la dockor, puzzel och leksaker. Mailar dig när jag vet mera! (Han är nämligen på semester just nu!) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnzy-chan Skrivet juli 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 okeydokey! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg