Zeke Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag söker efter en viss bok som jag tror heter Manga mania.Om nån tror sig veta var den finns så kan ni väl skriva ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 http://www.fullstop.se/mangamania/index.html Google är din bästa vänn. vad jag vet finns väl mangamania i de flesta någorlunda välsorterade matbutiker, lär finnas på pressbyrån också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nono Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Vet någon om det är möjligt att få tag i gamla nummer av tidningen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 finns både här http://www.sfbok.se och här http://www.fantasybutiken.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Yohoo!~ Manga Mania säljs på Jourlivs där jag bor.. X'3 (vill inte skryta but thats the truth X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Yohoo!~ Manga Mania dimper ner i min brevlåda några dagar före den kommer ut i butikerna.. X'3 (vill inte skryta but thats the truth X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Vet någon om det är möjligt att få tag i gamla nummer av tidningen? I varje nummer så brukar det finnas en lapp där man kan beställa gamla nummer. Tyvärr så finns inte 1/04 som jag har varit på jakt efter mkt länge (min samling börjar med det andra numret 2004 xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ComicCave Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 1/04 är slut hos förlaget och dom flesta distributörer (inside information from comiccave =) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Yohoo!~ Manga Mania dimper ner i min brevlåda några dagar före den kommer ut i butikerna.. X'3 (vill inte skryta but thats the truth X'3) Yohoo!~ Samma sak för mig (vill inte skryta but thats the truth X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Yohoo!~ Manga Mania dimper ner i min brevlåda några dagar före den kommer ut i butikerna.. X'3 (vill inte skryta but thats the truth X'3) Yohoo!~ Samma sak för mig (vill inte skryta but thats the truth X'3) Yohoo!~ Samma sak för mig (vill inte skryta but thats the truth X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 snacka om déjá vu (tror det stavas så) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Känns som att jag sagt nåt dumt av nån anledning.. *försvinna i rökmoln, skuttar iväg till annat forum* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeWaan Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Jag köpte Manga Mania nr 8 2007, det stod att det var det sista numret :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peko Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Vill du ha fler nummer billigt kan jag tipsa om Tradera. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Vill du ha fler nummer billigt kan jag tipsa om Tradera. :) Eller varför inte Pryltorget? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg