olofgr Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Målade av ett foto i opencanvas: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Referens-foto? Annars var bilden himla läcker, man kan verkligen se att det är en riktig person. Du är duktig : D! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag kan bara tänka mig att mycket möda lades ned i denna bilden o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Skitsnygg! Jag kan bara hitta ett fel i bilden,linjerna runt ögona ser lite ostadiga ut.Men men,det kanske var så på referens fotot? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 tack, jo linjerna runt ögonen är inte så bra, det finns ganska många fel på bilden om man letar lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 shit, det där var riktigt snyggt! ser ju verkligen verkligt ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Ojojoj... den va verkligen välgjord...och väldigt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 myo~ tror ja kommenterade på animanga, men de skadar inte o sägas igen att den e skitfin... dock ser håret en aning plastigt ut... men najs najs e de i vicket fall, tycker de skitjobbigt o rita realistiskt, aldrig riktigt lyckats me de själv :sleep: snyggt iaf:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 mycket snygg o välgjord bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Eh, trodde bilden var värklig från början :P Skit snyggt! Vilken jäkla tallang du är.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 fin, hur lång tid tog det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 tack ^^ Daffid: hmm.. runt 4-5 timmar har jag för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 YE de va skit snygg!! ^^ men några fel som dom andra redan har sagt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Shiit, att du orkar! Man bara måste älska den halsduken!!! Jättefint, som det brulkar vara.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Baaaaasakasaaa!!! Den e ju så jaekla snygg, du är bättre så det finns inte alltså... Ååh, jag som inte ens är till hälften av så bra som dig :( jag tror jag kommer drömma om alla er på anime.se's bilder.Det kommer bli en wonderbar dröm... Och som jag brukar säga: KEEP UP THE WOOOONDERBAR WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg