Puhiceus Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Hur fan kan man tända på en tecknad figur? Då måste man ju vara dum i huvet :S Det är faktiskt ganska lätt, hör du hört talas om Hentai någon gång? ;) Jag skulle nog tro att runt 95% av forumets killar skulle nog små tända på det även om det är "tecknat". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Filip_brink skrev: Hur fan kan man tända på en tecknad figur? Då måste man ju vara dum i huvet :S hmm... vem är dum i huvet va?!?!? geez... Förstör inte allt nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
washu Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Jag är kär i allt som har med manga/anime att göra. Någon som håller med?^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Zimeon din gamla räv, självfallet att du kommer ihåg dendär gamla artikeln i någon mangakai utskick där det just stod om detta ämne. Eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Nä, nu minns jag faktiskt inte. Inte för att jag inte tror att det har publicerats något sådant, men jag kan inte minnas att jag själv skrivit något i den stilen. Däremot gjorde Catta en liten undersökning om folk som varit kära i animéfigurer, något som dock aldrig blev en artikel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diana_love Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 man kan tycka att de e fina men saken e att man inte kan bli kär i de för att de inte finns......... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Min favorit är Maes Hughes från Fullmetal alchemist. Skulle jag träffa någon som honom i verkligheten skulle jag lätt kunna bli kär. Men JAG har svårt att känna sådanna känslor för en påhittat figur. Men visst tycker jag om honom. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 saken e att man inte kan bli kär i de för att de inte finns......... Det beror på hur man definierar ordet "kär". Vissa verkar tycka det betyder "viga sitt liv till" (vilket jag har svårt att tro att folk vid sina sinnens fulla bruk gör för en påhittad figur) och andra verkar tycka "ha starka känslor för", vilket nog är klart möjligt. Som sagt, kan man bli "kär" i en popidol eller en filmstjärna kan man lika gärna bli "kär" i en tecknad figur. Fantasi som fantasi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Nä, nu minns jag faktiskt inte. Inte för att jag inte tror att det har publicerats något sådant, men jag kan inte minnas att jag själv skrivit något i den stilen. Däremot gjorde Catta en liten undersökning om folk som varit kära i animéfigurer, något som dock aldrig blev en artikel. Darn jag får ta och leta upp tidningen ikväll och scanna. Läste iaf att det var en person som var kär i någon figur från Ranma. *letar i rummet* Om själva ämnet så är det väl självklart att folk kan vara kära i en anime/manga karaktär, om folk kan vara kära i hästar,båtar,bilar,digitalkameror och annat så är manga karaktärer inget undantag. Dock har jag aldrig varit kär, bara välldigt förtjust i Yami Bakura från YGO. En gång i tiden okej! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-sacred- Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Vem har inte varigt kär i manga... det var manga som gjorde att jag började gilla killar över huvutaget ;) Matt is the only one for me! And he is allways gona be! (from digimon) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Måste bara säga detta till -sacred- att det finns inget fel i att gilla digimon!! Och jag är 3 år äldre än dig!! <---- checka in min bild!!! Gullig va??? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yaisu Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Angående Digimon: Haha! Älskar också Digimon! (och jag är 21) Favoritkaraktär #1=Taichi, #2 & 3=Koushiro & Daisuke. Angående det egentliga ämnet: Har inte förälskat mig i någon, varken karaktär eller "riktig" person som riktigt länge. Gjorde det hela tiden när jag var mindre så det har känts lite underligt att vara utan... Men! Men, men men... Jag tror att jag äntligen (?) ramlat dit igen. Det *är* bara något med den där Gaara... *fan-girl kyaa* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaname_90 Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 jag har tycker jätte mycket om en kille i full metal panic han e så fin XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 X-Milla: Älskar din Yamato 'blinki' den är för söt! =) Jepps jag instämmer tycker fortfarannde att DM är för himmla mysig har serien och långfilmen och ja den är fortfarannde sevärd då jag är snart 19år gammal. Yamato Ishida var jag helt klart förälskad i när jag var yngre! *blinks* Föresten bara jag som älskar Digimon-filmen? Alltså inte DM02-delen utan den första när Taichi och Yamato does teamwork!? Garvar ihjäl mig åt deras skämt och elaka kommentarer! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Kan inte påstå att jag vart kär i nån, men jag skulle gärna vilja testa hur det är att vara Link för nån dag eller så :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Jag älskar också Digimon-filmen!! Taichi och Yamato är för roliga när dem ska samarbeta!! XD Och deras kommentarer är ibland bara för roliga!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Rukia är söt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maousama Skrivet augusti 2, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 hmmm nej jag tror inte jag har varit kär i någon än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shikosan Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Ja,när jag var liten så blev jag kär i mycket.Men jag blev oxå kär i "manga/anime tjejer." Det låter löjligt men de är sant. ^^ Nu vill jag höra om ni har varit/är kär i någon/några manga eller anime tjejer! Jag har gillat en del så mkt att jag nästan blivit "kära" i dem. Bland annat gillade jag Yuekichi i Negima, Chocolat i Sugar2Rune, och Chi i Chobits.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chritte Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 Va fan, här är man inte bara kär i en karaktär i mangan... Här är man fan kär i hela mangan! :D 70% av all manga jag läst är skit bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg