GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Jag hadde väl KÄNSLOR då! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ok jag menar inte riktigt KÄR men lixom att ha "känslor" för en manga person :) Japs skrev: Känner man inget för karaktärerna är det ju ingen mening med att läsa. Och ack så rätt han hade. Att man får känslor för figurerna i manga och animé är för mig mer eller mindre en självklarhet och en förutsättning. Det är också därför debatterna blir lite upphettade ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrystalClear Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Jag vet inte om jag precis är "kär" i denna seriefigur men jag gillar Daisuke i DNAngel väldigt mycket. Han är så sööt och får mej att må bra. Jag tänker nu får tiden nästan bara på DNAngel. Sen jag köpte de 3 första böckerna av DNAngel. Jag läste ut de 3 böckerna på 2 timmar :) Men jag tror jag e lite så där småkär i Daisuke.. låter konstigt jag vet.hörs ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Hehe ojsan, jag har nog blivit "kär". Låt bilderna prata. E hon inte söt? Och sen... Kawaaaiiiiiiii!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Men nu är det ju så här att om man inte redan har lolita-komplex är Cardcaptor Sakura ungefär världsbäst på att framkalla ett. Tomoyo-moe för hela slanten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 I Yogioh: Yogi, Bakura (att någon kan va så söt)! *Yu-Gi-Oh *Yugi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 I Yogioh: Yogi, Bakura (att någon kan va så söt)! Snälla människa lär dig att stava namnen rätt! XD SERIEN HETER "Yu-Gi-Oh" och ingenting annat! Yugi heter huvudkaraktären och inte YOGI!! Hahahahaha!!!! *skrattattack* Tänkte precis som du gjorde, men ville inte vara någon viktigpetter XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Yugi heter huvudkaraktären och inte YOGI!! Hahahahaha!!!! *skrattattack* vad vet du? Chiia kanske gillar björnen "yååågi"... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Snälla människa lär dig att stava namnen rätt! XD SERIEN HETER "Yu-Gi-Oh" och ingenting annat! Yugi heter huvudkaraktären och inte YOGI!! Hahahahaha!!!! *skrattattack* ta de lunkt, du behöver inte uttrycka de så grovt. det räcker att du säger att de heter Yu-Gi-Oh`` Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Jo iof hon kanske gillar Yåggi björnen men vettifan om han har en egen serie som heter YoGiOh och i den så kastar han typ kort på alla som försöker att sno hans matkorgar. Uhm intressant idee! Moi är inte sur alls people men man måste ju få rätta lite lite noobs bara. Yu-Gi-Oh is my type of shit ya know! *kramar alla som trodde jag fick damp* XD PS: Och huvudkaraktären heter Yugi, det är bara på engelska versionen han heter Yu-Gi-Oh, ibland kallar de honom för Yu-Gi-Oh, ibland Yugie och ibland Game King. Förvirrad? Ni har inte sett den kinesiska fan-subben jag har på min dator hemma. ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Moi är inte sur alls people men man måste ju få rätta lite lite noobs bara. "Noobs" i största allmänhet, eller här på forumet? (Kunde inte missa att se ditt massiva inläggsantal) Det är mänskligt att fela, även för "noobs". Om någon gör fel och man känner att man måste rätta någon så gör det på ett hövligt sätt. Och inte som en dampande unge som finner nöje i att rätta folk för sakens skull... Ne nu har jag gått av topic, förlåt mig, kände bara för att rätta n00bsen lite. Vill du mig nått Yumi, skicka ett pm, jag svarar så gärna så. EDIT: Yami kanske det var du hette ja... eh orka bry sig om en bokstav hit eller dit... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Men jaja eftersom alla hatar mig så behöver jag knappast inte skriva på PM heller och förklara om alla YGO stavningar och namnändringar! XD Smått onödigt! Jag ändrar mitt inlägg eftersom folk tog så illa vid.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Bäst du vänjer dig Yami... det här är Sverige, där alla högljutt måste skrika ut att de blir diskriminerade och mobbade så fort man påpekar för dem att de har fel eller gör fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Bäst du vänjer dig Yami... det här är Sverige, där alla högljutt måste skrika ut att de blir diskriminerade och mobbade så fort man påpekar för dem att de har fel eller gör fel. Så sant som det är sagt! ;) Men duvet hur jag är ÄRLIG och säger vad jag tycker som resten av folket. Är ju icke en snäll flicka som sitter på sin plats och håller käften. XD Sverige Sverige! Lite OT men WTF, U comming at da uppcon? Cosplay? ^^? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Bäst du vänjer dig Yami... det här är Sverige, där alla högljutt måste skrika ut att de blir diskriminerade och mobbade så fort man påpekar för dem att de har fel eller gör fel. Så sant som det är sagt! ;) Men duvet hur jag är ÄRLIG och säger vad jag tycker som resten av folket. Är ju icke en snäll flicka som sitter på sin plats och håller käften. XD Sverige Sverige! Lite OT men WTF, U comming at da uppcon? Cosplay? ^^? Suck Aja, finns alltid några... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag tänkte avfärda denna tråd som jättelöjlig, sedan kom jag att tänka på Akira Touya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Akira Touya är allt bra ball han! Det är ju ändå han som har "Slipsen"! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Man kan tycka om teckande figurer lika mycket som verkliga, det beror på hur man är som person. Själv har jag lite känslor för: Matt ich Tai i Digimon Ray och Kai i Beyblade Kanske några fler alla killar som är gulliga iallafall. Men jag älskar dom inte men har lite småkänslor för dom. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Men det är helt normalt att vara kär i en manga figur (eller ha känslor) för dom är påhittade, och är kanske precis så som sin drömkille/tjej skulle vara. Så tycker ju lilla jag, och här är en bild Bilden talar... Han är söt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Redan skrivet ett inlägg men kan vissa upp min absoluta favorit... <-----Han är precis där!! Visst är han gullig!!! För er som inte känner igen honom är det Yamato "Matt" Ishida från Digimon (season 2) för er som absolut inte vet!! hehe XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Drömma kan man alltid göra. Det är väl inget fel med att vara kär i en manga/anime figur. Man kan alltid hoppas att man möter nån som är som den man tycker om i serien. Dröm vidare drömmen kanske slår in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip_brink Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Hur fan kan man tända på en tecknad figur? Då måste man ju vara dum i huvet :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Nej. Snarare fantasirik. Kan man tända på rockstjärnor kan man tända på seriefigurer. De är lika fiktiva konstruktioner bägge två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 När jag fick en Sega Master System i slutet av åttiotalet blev jag lite småkär i två fagra pixeldamer; Alis från Phantasy Star och den blåhåriga tösenpå titelskärmen till spelet Y's: Vanished Omen. En annan kärlek som föddes då var den för japanska rollspel, och den håller sig än ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Om man kan bli kär i sin idol kan man likaväl bli det i en tecknad figur. Det är lika dumt båda två! Din idol kan du aldrig få inte heller den teckande figuren. Och om man är kär i en teckand figur så har man bra fantasi, för dom måste du göra "verkliga" i huvet men om du fantiserar om din idol är han/hon redan verklig. Och som det sagt tidigare i forumet så kan man ju alltid hoppas på att träffa nån som påminner om den teckande figuren medan "idolen" finns bara i ett ex. Did you get that?? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg