Zeke Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Ja,när jag var liten så blev jag kär i mycket.Men jag blev oxå kär i "manga/anime tjejer." Det låter löjligt men de är sant. ^^ Nu vill jag höra om ni har varit/är kär i någon/några manga eller anime tjejer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Nej, det har man ju inte varit som jag kan minnas. Men man vet aldrig eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Själv har jag aldrig blivit kär i nån manga karaktär. Men jag hörde förut när jag var på ett läger i sommras några tjejer som läste om en tjej som blivit kär i Rei i BeyBlade Gu´ va jag och dem tjejerna som läst det och två andra killar som låg bredvid garva :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Självfallet. Vad tror ni det är som triggar nördar? Säger man inte i alla ballader världen över att det är kärleken som är den starkaste kraften? They are right. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag låter bilderna tala för mig :) Och den, och den. [Edit] Och den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Måste erkänna att jag var lite småintresserad av prinsessan Zelda när Zelda III serierna gick i Nintendomagasinet. Men annars är det bara en som gäller. Eller här, eller här, eller här Och för övrigt är blått min absoluta favoritfärg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Det är egentligen under min värdighet att posta bilder i sådanahär trådar(mest för att jag inte tror på kärleken, ty den den är både död och begraven). Men i bästa fall kanske jag lyckas paja tråden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 cool snubbe ^^ Han är säkert riktigt stark! Kär har jag aldrig varit. men..eller..ja...? Kan man bli "kär" i en tecknad figur? visst är dom snygga som bara den, med sina bowlingklot till bröst...Nej, inte kär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 cool snubbe ^^Han är säkert riktigt stark! *Skrockar gott* Kan man bli "kär" i en tecknad figur? Kan man bli "kär" i en popstjärna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Kan man bli "kär" i en popstjärna? Möjligt argument: Popstjärnor finns på riktigt, det gör inte tecknade figurer. Ett vagt argument i mina ögon, men det är det jag skulle kunna tänka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Ja, jag är kär i Manga, (Hahaha..) Men.. Jo. Gilbert i Kaze to Ki no uta är det inget fel på.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Jag ha vart lite kär i en manga figur...Zoro ifrån One piece... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Popstjärnor finns på riktigt, det gör inte tecknade figurer. Så kan man se det. Men skillnaden är mindre än man kan tro. En popstjärna som man bara får se på TV och planscher är inte särskilt mycket mer levande än Rei Ayanami. Personligheten är ganska ofta skapad den också. Och i bägge fall ligger det en riktig människa bakom. Skillnaden finns, men den är mindre än man tror. och jag tror möjligheten att bli förälskad i en symbol överskrider den skillnaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Men vadå, det är en grej att vara kär och en grej att vara förälskad. Kär är väldigt mycket mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mitake Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Rei såklart >:3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Det är väl mycket möjligt att man kan bli kär i en manga figur. Det är nog inte så ovanligt tror jag. När man läser en manga så relaterar man ju till karaktärerna. Tex. så irriterar jag mig på Naru, tycker att Gokudo-kun är häftig osv osv. När man relaterar så så känner man ju saker för karaktärerna (hat, empati, irritation etc etc). Och att vara kär är ju en form av känsla, dock lite kraftigare eftersom man säger att man är kär. Känner man inget för karaktärerna är det ju ingen mening med att läsa. Nu kom jag lite off-topic, men jag har sagt min mening iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Håller med Emil Azon. Man kan möjligen bli FÖRÄLSKAD i en manga/anime-karaktär, men knappast KÄR. Förälskelse är det första stadiet, kärlek är så mycket mer, då är det besvarat också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag nej, för mig är det viktigt att hålla vissa gränser ^^; men en i min skola (i estetiska drama klassen) är typ kär i Naruto enligt manik! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 jag är kär i yogi,yonutshi,bakura,link Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 och naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 yogi? Yogi björn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 jag är kär i lingk,Yogi,bakura,naruto,sasuke....o.s.v XD monga snygga killar. :D (!) (!) (!) (!) (!) :P :D :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiia Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Jag är "kär" i rätt många jag: I Yogioh: Yogi, Bakura (att någon kan va så söt) I Beyblade:Kai o Max ( Men Max är bara söt, Kai är allt! XD ) I spel: Link, Cloud, Rikku (Dom är så oskyldiga... Än så länge) I Sonic X: Tails (Han är så söööööööt!) I Inu-Yasha: Inuyasha ( Gud va han är gullig!) I Ranma½: Ryoga Ja det var allt... Hehehehe... _____________ Your game! Your rule! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Jag glömde, när jag var åtta år var jag kär i Son-Goku i Dragon ball :D He, he... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ok jag menar inte riktigt KÄR men lixom att ha "känslor" för en manga person :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg