Skatan Milla Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag satt och skulel rita, men jag visste inte vad. Så jag tänkte "Hur skulle Chihiko se ut om hon var äldre". Min hjärna började arbeta (OMG) och det här är det som kom fram. Det är en helt annan stil än vad jag brukar rita, själv tycker jag det blev en aning Toriyama aktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Snygg men vänstra habden är för lång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag vet inte om den är det, jag gjorde den lite större för att den skall se närmare ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag tycker inte att handen är för stor, det enda som är lite fel är att halsen sitter för långt åt höger och att det borde vara lite mer axel på karaktärens vänstra side, annars va den fin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Mmm snygg iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg