Anime_ralle Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 skulle bara lägga in ett litet inlägg det beros på vad man aräknar som hentai men asså ren hentai e ente så givande för min del själv tycker jag att det e helt okej att se någon duscha i en anime film lite bröst o sånt e alltid välkommet men ren hentai e ente så mycket att säga hurra till men anime/manga ska vara till för alla som sagt jaja d var allt för mig ha d :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Har du hört talas om punkter? såna här "....." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Hentai är skit!! En förnedring till hela anime kulturen!! >:( /Hero. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Det är även rekomenderat att du kollar över din gramatik ;) Sen att någon durschar där man ser lite naket är än en gång inte Hentai, möjligen lite ecchi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Om någon duschar och mans er något naket är det snarare ecchi. Sådant är helt okej för mig, bara det inte händer flera gånger per episod, då kan det tyckas som om skaparna har andra tankar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jupp.. det kan jag hålla med om.. om det inte finns lite ecchi med i serierna så kan man inte kalla det en riktig anime!! *haha* ^^ Jodå, en riktig anime är det iaf, men alla dom riktigt bra och kända serierna har lite ecchi med, men det är inget negativt, gör det bara lite mera spännande!! ^^ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 hentai är ju en del av kulturen O_o kan egentligen inte klassas som förnedring... hentai har alltid funnits där, likaså med porrfilmer från 40-talet :p det är bara att acceptera och bry sig om det man gillar istället :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jag tycker man kan fortsätta på den här tråden istället: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=189 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Hentai är skit!! En förnedring till hela anime kulturen!! >:( /Hero. Håller helt klart med, men alla tycker olika så klart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Håller med Akujin, låt oss fortsätta diskutera i den andra tråden än att skapa nya hela tiden! det blir lite rörigt och det blir inte organiserat.. Ecchi finns ju i varenda serie! (nästan iaf) så man har lärt sig älska det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg