Kodum Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Läste den lilla pocketen som är gratis av MegaManga med fyra smakprov, säger bara: Choi Kyung-Ah Precis vad jag tänkt skriva. Mangan: Snow Drop. Den är H-E-M-S-K!! Jag mådde nästan dåligt när jag läste den. Blev rädd också :P. Nej, men den är extremt fult ritad. Den skrämmer mig faktiskt. Den är ritad av: Choi Kyung-Ah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Har kanske ingenting med teckningen att göra, men jag hatar allting som luktar Rumiko Takahashi av ren princip. EDIT: Ken Akamatsu får ju gärna ta och börja rita vettigt någon gång också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 EDIT: Ken Akamatsu får ju gärna ta och börja rita vettigt någon gång också. Äh, RITA kan han ju. Det är storyn som är tunn och upprepas hela tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Sant, rita kan han. Sedan att han inte kan rita någonting som ligger millimetern utanför hans norm är en annan femma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Finns en tecknare som är med i boken "New Generation of Manga Artists Vol 4: Omnibus Collection" vars stil absolut inte faller mig i smaken. Karaktärerna känns stela och ansiktena likaså. Finns antagligen en del som tycker om bilderna, men jag gör det inte. Ska gå hem och kolla upp namnet också, kommer inte ihåg det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Akamatsu´s stil är tamejfan hemsk.... (Nörd-rättning: Snow drop är en MANWHA ;-P :)) Det här kanske är OT men om man ska sncka den bästa, då kan man ju lungt säga Osamu tezuka.... jag säger bara en sak, BUDDHA var tamejfan underbar!... Läs den..nu! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet juni 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2008 Rumiko Takashi!!! jag hatar dig 100%!!! jädra Inu yasha!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2008 Rumiko Takashi!!! jag hatar dig 100%!!! jädra Inu yasha!! GET. OUT! Nä men seriöst, någon anledning måste du väl ha, att bara skriva att du hatar något känns väldigt lamt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet juni 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2008 Rumiko Takashi!!! jag hatar dig 100%!!! jädra Inu yasha!! Var vänlig och skriv varför du tycker så! Det underlättar om vi vet om du har någon anledning att hata Rumiko Takashi eller om du bara måste ge uttlopp för dina känslor. Om det är det senare så föreslår jag att du gör det någon annanstans än här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typeZERO Skrivet juni 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2008 Keisuke Itagaki. Karaktärsdesignen i Grappler Baki får mig att vilja gråta. :/ Alla ögon sitter så tätt ihop och alla muskler är så överdimensionerade. Undra om det finns någon som tycker det här ser bra ut? D: ÅH VAD SNYGGT OCH FINT! Ang. Akira Toriyama så är jag ganska förtjust i sakerna han har gjort som rör Dragon Quest ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg