Zeke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Öhhmm.....ja vem är eran "hat" tecknare?? Jag har inte någon,för personligen tycker jag att ALLA tecknare ÄGER Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Herregud o_o Det här är ju skitsvårt att svara på.jag tror inte heller att jag har nån 'hat' tecknare,alla är bra på sitt lilla sitt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Lite märkligt att starta en tråd som handlar om "Hat-tecknare", och sedan inte ha en själv ;P Nåväl, själv har jag mycket emot Dragon Balls tecknare, Akira Toriyama. Hans tecknarstil irriterar mig, vet ej varför..:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag har aldrig gillat Tatsuya Egawas, Yui Toshikis eller Satoshi Urushihara stilar, trots att alla tre är jättepopulära. Dessutom tycker jag att Ryusuke Mita tecknade mycket bättre förr än nu. Har alltid gillat ärliga enkla teckningar framför extrema överdetaljerade. Med många undantag förstås. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Har ingen som jag direkt hatar, men tecknaren av POWER!! stör jag mig lite på, eftersom han/hon ritar killars o tjejers ansikten EXAKT likadant, killarna ser ganska så feminina ut... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Två ord.. flickan-som-ritar-kodocha-marmelade-boy-m.m... o escaflowne >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 flickan-som-ritar-kodocha-marmelade-boy-m.m... Öööhh...? Det är inte samma person som har ritat Barnens leksak och Marmalade Boy. Okej för att de gick i samma tidning, men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Det verkar vara ganska många som har något emot Toriyamas stil, är det för att den är så över reklamerad över internet kanske? Jag tycker iaf att sidorna längst bak i Dragonball pocketarna är riktigt snyggt ritade. Och Power! (Girl got game) tycker jag också om, jag vet inte det är något visst med den tecknar stilen också. Men en stil jag inte gillade är den som dem använt i Vampire Hunter D. Jag vet inte vad det är som gör det men, nej jag gillade det inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag tycker att alla tecknare är speciella på sitt eget sätt...! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 flickan-som-ritar-kodocha-marmelade-boy-m.m... Öööhh...? Det är inte samma person som har ritat Barnens leksak och Marmalade Boy. Okej för att de gick i samma tidning, men... Weird, hade för mig det. De ser också exakt likadana ut ju? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Den som ritar Marmelade Boy har oxå ritat Mint na Bokura (om jag inte helt tar fel) Å DET E MIN FAVVOSERIE >_< SÅ DEN RÖR DU INTE!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Weird, hade för mig det. De ser också exakt likadana ut ju? Du vet, i manga ser ju alla likadana ut... Kanske för att de gick i samma tidning (samma målgrupp, kanske stabiliserats kring en viss tecknarstil). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Weird, hade för mig det. De ser också exakt likadana ut ju? Du vet, i manga ser ju alla likadana ut... Kanske för att de gick i samma tidning (samma målgrupp, kanske stabiliserats kring en viss tecknarstil). Men ffs! tecknarstilen ser helt likadan ut :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Nåväl, själv har jag mycket emot Dragon Balls tecknare, Akira Toriyama. Hans tecknarstil irriterar mig, vet ej varför..:/ jag gillar inte heller det han ritar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Miyuki, det är inte samma tecknare.. Kodomo no Omocha är tecknad av Obana Miho, och Marmalade Boy är tecknad av Wataru Yoshizumi. Fast jo, de är rätt lika.. Måste säga att jag för övrigt också har svårt för Akira Toriyamas stil, tycker den är ganska ful. :/ Sedan så minns jag att jag rynkade på näsan när jag skulle läsa mangan av Aa! Megami-sama!.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Har ingen som jag direkt hatar, men tecknaren av POWER!! stör jag mig lite på, eftersom han/hon ritar killars o tjejers ansikten EXAKT likadant, killarna ser ganska så feminina ut... :| Jag med.Speciellt läpparna, det är ganska jobbigt.Men jag gillar Akira Toriyamas stil, den är ganska välgjord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Gillar inte tecknaren av Battle Royale mangan, typ det tecknarstilen som fanns i gamla madtidningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Jag har ingenting emot CLAMP. Förutom en sak i CCS, Toya o Yukito har så stora kroppar(även pappan) Men dom har lika små huvud som Sakura o Tomoyo typ ju! DEt stör mig rejält mycket. Annars målar ju CLAMP Jättefint. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Jag gillar toriyamas stil, men ENDAST i Dragonball Z kanske för att man är så van med den där! men det är nått med hanns stil som får människor att verka livlösa dock, man tycker/känner typ inget speciellt när nån ond snubbe dödar en random person utan anledning, typ som om det var en docka som dog, för lite kännsla lr nått! Nu blir jag väll lynchad men jag gillar verkligen INTE stilen i Ranma½, jag älskar mangan, men jag har inte mkt över för själva stilen den är tecknad i! den ser så slarvig ut, bakgrunderna är dock ganska välgjorda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Jag gillar Akiras stil stort :P Nån jag inte gillar är hon som gjort Ranma, tycker att den är så simpel eller vad man ska säga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a d u c k Skrivet maj 27, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 Akira äger!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet maj 27, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 Jag har aldrig gillat Tatsuya Egawas, Yui Toshikis eller Satoshi Urushihara stilar, trots att alla tre är jättepopulära. Dessutom tycker jag att Ryusuke Mita tecknade mycket bättre förr än nu. Har alltid gillat ärliga enkla teckningar framför extrema överdetaljerade. Med många undantag förstås. Hehe, jag gillar verkligen Satoshi Urushiharas stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Jag tycker mest illa om Urushiharas script-writer... även om han har problem med att göra ansiktena fina och symmetriska, till skillnad från hans bröst då som väl är de grejer han lägger mest möda på (o det syns). Han är också ganska kass på att rita manliga karaktärer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Gillar inte direkt Ken Akamatsu's teckningsstil, vet inte varför men den faller mig inte riktigt in i smaken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Läste den lilla pocketen som är gratis av MegaManga med fyra smakprov, säger bara: Choi Kyung-Ah Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg